Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (Криворізький регіон) інформує на сайті Весь Кривий Ріг щодо податкового законодавства станом на 6-те вересня. Моніторинг щотижневих важливих новацій у законодавстві, підготовлений Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області
До уваги платників! (до фото)
Дізнатись про наявність або відсутність податкового боргу можна за телефоном «гарячої лінії» Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) (099) 51 01150, а також у відділах по роботі з податковим боргом ГУ ДПС за номерами телефонів:
Правобережного відділу: (093) 768-49-30; (056) 234-28-76;
Придніпровського відділу: (063) 029-66-41(36, 45, 72);
Новомосковського відділу: (063) 029-66-40;
Павлоградського відділу: (066) 815-55-48;
Кам'янського відділу: (098) 753-08-34;
Криворізького відділу (093) 101-05-12;
Нікопольського відділу: (099) 288-01-50.
Крім того, інформацію про стан розрахунків з бюджетом платники податків мають можливість отримати, звернувшись до Електронного кабінету з використанням електронного підпису.
Звертаємо увагу, що при погашенні заборгованості, під час заповнення платіжної інструкції, в полі реквізиту «Призначення платежу» слід вказувати код призначення «140» – «Сплата коштів в рахунок погашення податкового боргу/заборгованості з єдиного внеску/грошових зобов’язань».
Інформація щодо актуальних реквізитів бюджетних рахунків для сплати платежів до бюджетів у 2024 році розміщена на субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС України.
Засідання робочої групи виконкому Криворізької міської ради
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Криворізький регіон) повідомляє.
Днями, у виконкомі Криворізької міської ради проведено засідання міської робочої групи за участю начальника Криворізького відділу податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Євгенія Кретова щодо виконання показників бюджету Криворізької міської територіальної громади та мобілізації додаткових надходжень.
На засіданні обговорювались питання виконання дохідної частини бюджету міста січень – серпень 2024 року, а також очікувані надходження у 2024 році.
Дніпропетровщина: суд підтримав позицію податкової
У серпні 2020 року Приватне підприємство (далі – ПП) звернулося з позовом до Головного управління ДІІС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) щодо скасування податкового повідомлення-рішення (далі – ППР), яким ПП збільшено суму грошового зобов'язання з орендної плати у розмірі понад 29,2 млн гривень.
Платник зазначив, що під час прийняття оскаржуваного рішення щодо нового коефіцієнтa, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (далі – Кф), що перебуває у користуванні підприємства, ГУ ДПС застосовано Кф на рівні 2,0 і 3,0. У зв'язку з чим, фактично змінено вартісну характеристику бази оподаткування з 01 січня 2017 року. ПП вважає ППР у вказаній справі нечинним.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 23 червня 2022 року у задоволенні позову відмовлено та Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 11 січня 2023 року залишено без змін.
Колегія суддів касаційного суду, оцінивши правову природу та порядок формування витягів про нормативну грошову оцінку конкретної земельної ділянки, дійшла висновку, що видача цього документа є способом відображення вартісного показника грошової оцінки цієї земельної ділянки на підставі існуючої у Державному земельному кадастрі інформації щодо неї та із використанням законодавчо встановлених показників, зокрема і показника Кф, який характеризує її функціональне використання.
Постановою Верховного суду від 29 липня 2024 року касаційну скаргу ПП залишено без задоволення, рішення судів першої та апеляційної інстанцій – без змін та відповідно на користь контролюючого органу.
Податкова соціальна пільга з податку на доходи фізичних осіб
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що податкова соціальна пільга (далі – ПСП) застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), отриманого від одного роботодавця, якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
Сума загального місячного оподаткованого доходу у вигляді заробітної плати зменшується на суму ПСП у таких розмірах:
- ПСП для будь-якого платника податку становить 50 % розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року (п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України);
- ПСП для платника податку, який отримує двох чи більше дітей віком до 18 років, становить 100 % суми пільги, визначеної п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України;
- ПСП для платника, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном (піклувальником – у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років, та для платника, який утримує дитину з інвалідністю у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років – 150 % суми пільги, визначеної п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України;
- ПСП для платників, визначених п.п. 169.1.4 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України (зокрема, Герої України, учасники бойових дій під час Другої світової війни) становить 200 % суми пільги, визначеної п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України.
Своєчасне оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що одним із напрямів діяльності податкових органів є запобігання використанню незадекларованої праці.
Незадекларована праця не тільки є ризиком недонадходжень коштів до бюджетів, що обмежує можливості держави проводити сучасну соціальну політику у сферах освіти, охорони здоров’я, розвитку професійних навичок, зайнятості, соціального захисту та пенсійного забезпечення, а й створює недобросовісну конкуренцію щодо тих суб’єктів господарювання, які повністю забезпечують виконання зобов’язань щодо сплати податків, охорони праці і соціального забезпечення працівників.
До того ж, фінансові ризики і наслідки використання незадекларованої праці значно перевищують витрати, які виникають у разі оформлення трудових відносин із працівниками відповідно до законодавства.
За порушення законодавства про працю можуть бути застосовані різні види санкцій, залежно від характеру і наслідків порушення, а також від суб’єкта господарювання, який його скоїв.
Своєчасне оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу.
Нагадуємо, що трудовий договір – це документ, який регулює відносини між працівником і роботодавцем. Він визначає права і обов’язки обох сторін, умови праці, заробітну плату, термін дії, порядок зміни і розірвання.
Трудовий договір може бути укладений у письмовій формі і підписаний обома сторонами або оформлений шляхом видання наказу про прийняття працівника на роботу. Трудовий договір може бути строковим або безстроковим, з повним або неповним робочим часом, основним або за сумісництвом залежно від характеру роботи і бажання сторін.
З моменту підписання трудового договору найманий працівник – це працівник, який має трудові права й соціальні гарантії
Акцентуємо увагу, що задекларована праця – це відповідна репутація і імідж компанії, яка, сумлінно сплачуючи кошти до бюджетів, вносить особистий вклад в економіку країни та її обороноздатність.
З вироблених товарів до загального фонду держбюджету від платників Дніпропетровщини надійшло понад 185,0 млн. грн. акцизного податку
У січні – липні 2024 року до загального фонду державного бюджету від платників Дніпропетровщини з вироблених товарів надійшло понад 185,0 млн. грн. акцизного податку, що майже на 46,0 млн. грн., або на 33,1 відс., більше ніж у січні – липні 2023 року. Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш.
Як зазначила очільниця податкової регіону, акцизний податок є вагомим джерелом надходжень до місцевого і державного бюджетів. За умови сумлінної сплати акцизного податку, кошти, які надходять, сьогодні перш за все направляються на підтримку обороноздатності країни.
«Свідоме відношення і продавців, і покупців до вимог податкового законодавства наразі є дуже важливим. Обов’язковий друк і видача фіскального чека під час здійснення розрахункової операції – це правило, з якого не повинно бути виключень. Фіскальний чек при купівлі, зокрема підакцизних товарів, є запорукою своєчасного надходження податку до бюджетів. Дякуємо всім сумлінним платникам за відповідальне ставлення до сплати податків і зборів», – підсумувала Наталя Федаш.
Місцеві бюджети Дніпропетровщини з початку поточного року поповнились екологічним податком на понад 151,1 млн. гривень
З початку 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області від платників екологічного податку надійшло понад 151,1 млн. гривень. Надходження збільшились порівняно з січнем – липнем 2023 року на понад 30,4 млн. грн., або на 25,2 відсотки.
Звертаємо увагу, що платник екологічного податку визначає обсяги викидів забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення на підставі даних, наведених у відомостях щодо виду та обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, які отримані в результаті проведеної інвентаризації викидів забруднюючих речовин.
При цьому правильність визначення платником екологічного податку фактичних обсягів викидів стаціонарними джерелами забруднення належить до компетенції Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (п. 250.12 ст. 250 Податкового кодексу України).
Рентна плата: за використання лісових ресурсів місцеві бюджети Дніпропетровської області отримали 461,8 тис. гривень
Впродовж семи місяців 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від платників рентної плати за використання лісових ресурсів надійшло 461,8 тис. гривень. Сума надходжень збільшилась на 125,0 тис. грн., темп росту склав 137,1 відсотків.
Нагадуємо, що 19.08.2024 – останній день сплати рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за ІI квартал 2024 року.
Які алкогольні напої, вироблені в Україні та імпортовані, підлягають маркуванню МАП?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України від 16 січня 2024 року № 3553-ІХ «Про внесення змін до Податкового Кодексу України щодо приведення деяких норм у відповідність із Законом України «Про Митний тариф України» та уточнення окремих положень» внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), згідно з якими з 01 вересня 2024 року підлягають оподаткуванню акцизним податком операції з ввезення та реалізації на митній території України товарів за кодом згідно з УКТ ЗЕД 2404 91 90 00 «Інші нікотиновмісні продукти для орального застосування», які включено до переліку підакцизних товарів.
Для цілей запровадження з 01 вересня 2024 року оподаткування акцизним податком інших нікотиновмісних продуктів для орального застосування платники податків, які є виробниками та/або імпортерами таких продуктів, мають право відповідно до ст. 226 ПКУ не пізніше ніж за два місяці, для задоволення потреби в марках у вересні 2024 року, подати попередню заявку-розрахунок про потребу в марках акцизного податку «тютюн вітчизняний (інші вироби)» – «ТВ ІНШІ», «тютюн імпортний (інші вироби)» – «ТІ ІНШІ» у кількості, необхідній для маркування інших нікотиновмісних продуктів для орального застосування.
Відповідно до п. 21 розд. ХІІІ «Перехідні положення» Закону України від 18 червня 2024 року № 3817-IX «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» до 01 жовтня 2024 року дозволяється зберігання та/або транспортування, та/або реалізація на митній території України товарів (продукції) за кодом 2404 91 90 00 згідно з УКТ ЗЕД без марок акцизного податку, якщо такі товари (продукція) вироблені в Україні або ввезені на митну територію України до 01 вересня 2024 року.
Чи потрібно суб’єктам господарювання подавати до контролюючого органу повідомлення про відкриття/закриття рахунків (електронних гаманців) в іноземних банках та інших фінансових установах за межами України?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII «Про валюту і валютні операції» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2473) резиденти, зокрема, юридичні особи або самозайняті особи, з урахуванням обмежень, визначених Законом № 2473 та іншими законами України, мають право відкривати рахунки в іноземних фінансових установах та здійснювати через такі рахунки валютні операції.
Надання банками, іншими фінансовими установами інформації про відкриття/закриття та наявність рахунків/електронних гаманців, відкритих клієнтам – платникам податків, здійснюється відповідно до ст.ст. 20, 69 та 118 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 із змінами та доповненнями, ст. 62 Закону України від 07 грудня 2000 року № 2121-ІІI «Про банки і банківську діяльність» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2121).
Так, п. 4 частини першої ст. 62 Закону № 2121 встановлено, що інформація щодо юридичних та фізичних осіб, що становить банківську таємницю, розкривається банками центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, зокрема, на його запит щодо наявності банківських рахунків/електронних гаманців.
Підпунктом 20.1.5 п. 20.1 ст. 20 ПКУ, зокрема, встановлено що контролюючі органи мають право отримувати безоплатно від платників податків, а також від Національного банку України, банків, інших фінансових установ, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей довідки у порядку та на підставах, визначених ПКУ, з урахуванням законів, що визначають порядок розкриття зазначеними особами інформації, що містить банківську таємницю, таємницю надавача платіжних послуг, інформацію щодо дотримання встановлених Національним банком України граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів у порядку, передбаченому Законом № 2121, а на підставі рішення суду – інформацію про обсяг та обіг коштів/електронних грошей на рахунках у банку/небанківському надавачу платіжних послуг, електронних гаманцях, інформацію про договори боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком.
Відповідно до п. 69.2 ст. 69 ПКУ банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця.
Статтею 118 ПКУ встановлено відповідальність за порушення строку та порядку подання інформації про відкриття або закриття банківських рахунків/електронних гаманців до відповідного контролюючого органу.
Враховуючи викладене, ПКУ та іншими нормативно-правовими актами України не передбачено подання до контролюючого органу юридичними особами або самозайнятими особами повідомлення про відкриття або закриття рахунків/електронних гаманців в іноземних банках та інших фінансових установах за межами України.
До уваги ФОПів, які здійснюють діяльність з постачання електронних комунікаційних послуг!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, звертає увагу платників податків фізичних осіб – підприємців, які здійснюють діяльність з постачання електронних комунікаційних послуг.
Міністерство фінансів України підтримало позицію ДПС України щодо неможливості застосування фізичними особами – підприємцями спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності при постачанні електронних комунікаційних послуг.
Згідно Кваліфікації видів економічної діяльності, постачання електронних комунікаційних послуг (послуги з доступу до мережі Інтернет) не відокремлюється в окремий клас, а є складовою класів :
_61.10 «Діяльність у сфері проводового електрозв'язку»;
_61.20 «Діяльність у сфері безпроводового електрозв'язку»;
_61.30 «Діяльність у сфері супутникового електрозв'язку»;
_61.90 «Інша діяльність у сфері електрозв'язку».
Отже, платники єдиного податку, які обрали вищезазначені види діяльності, не мають право застосовувати спрощену систему оподаткування і зобов’язані подати заяву щодо виключення таких видів діяльності не пізніше 20 вересня 2024 року.
В інших випадках реєстрація платником єдиного податку може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.
Після усиновлення або визнання батьківства змінилося прізвище: які підтверджувальні документи подаються такою особою із заявою за ф. № 5ДР?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України та п. 1 розд. IХ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822) фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків, протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. 5ДР) (додаток 12 до Положення № 822) та документа, що посвідчує особу (після пред’явлення повертається).
Згідно з п. 7 розд. IX Положення № 822 Заява за ф. № 5ДР стосовно малолітніх осіб (до 14 років) подається одним із батьків (усиновителем) за наявності свідоцтва про народження дитини, документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя) та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Враховуючи викладене, при поданні Заяви за ф. № 5ДР одному з батьків (усиновителю) малолітньої особи (до 14 років), якщо після усиновлення або визнання батьківства змінилося її прізвище, ім’я, по батькові, необхідно надати такі документи:
- свідоцтво про народження дитини;
- документ, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя);
- документи, які підтверджують зміни облікових даних малолітньої особи: рішення суду про усиновлення/встановлення батьківства, тощо.
Витяг з реєстру територіальної громади про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) дитини подається лише за наявності такого документа або якщо задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) дитини відрізняється від задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків (усиновителя).
Понад 631,0 млн. грн. податку на нерухоме майно отримали з початку року від платників місцеві бюджети Дніпропетровщини
Протягом січня – липня 2024 року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини від платників надійшло понад 631,0 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Як зауважила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталя Федаш, це на 82,5 млн. грн., або на 15 відс., більше ніж у відповідному періоді 2023 року.
Очільниця обласної податкової подякувала платникам за своєчасно сплачені податки і збори та нагадала, що на вебпорталі ДПС працює розділ «Онлайн-навчання». У фокусі цього сервісу – інформаційні потреби платників податків. Платники мають можливість отримати корисну інформацію з податкової тематики, навички заповнення податкової звітності та розуміння оптимальних механізмів сплати податків. Функціонування «Онлайн-навчання» є інструментом для підвищення комфортності платників при виконанні податкових обовʼязків та рівня добровільної сплати податків. Структура навчального розділу мобільна та сфокусована на потребах платників податків.
У розділі «Онлайн-навчання», зокрема запроваджено підрозділ «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», в якому платники можуть ознайомитись з корисною інформацією, пов’язаною зі сплатою податку на нерухоме майно.
Чи може орган ДПС для оформленням пенсії фізичній особі надати інформацію, що така особа за період перебування на податковому обліку, як ФОП сплачувала податки?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
У переліку адміністративних послуг, за отриманням яких платники можуть звернутися до центру обслуговування платників, наведеному у п. 2.3 розд. ІІ Примірного положення центру обслуговування платників, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 № 537, відсутня послуга щодо видачі органами ДПС довідок про сплату податків для їх подання Пенсійному фонду України при оформленні пенсії.
ДПС виявлено порушення медичними центрами та лабораторіями законодавства у сфері розрахункових операцій
Під час здійснення аналізу господарської діяльності надавачів медичних послуг ДПС було встановлено низку медичних центрів та лабораторій, які здійснювали господарську діяльність з порушеннями вимог законодавства України у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Так, за результатами відпрацювання вказаної інформації органів ДПС проведено 87 фактичних перевірок.
За результатами проведених перевірок встановлено численні порушення порядку проведення розрахунків, зокрема, непроведення розрахунків через реєстратори розрахункових операцій або програмні реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО), за які до порушників застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму понад 2 мільйони гривень.
Проведені заходи сприяли збільшенню кількості зареєстрованих медичними центрами та лабораторіями РРО/ПРРО (додатково 145 одиниць) та позитивного приросту (на більш ніж 58 %) проведення розрахунків із використанням касової техніки.
ДПС вкотре наголошує, що дотримання вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а також офіційне оформлення трудових відносин з найманими працівниками – це позитивна репутація платника податків та гарантоване уникнення штрафних (фінансових) санкцій.
Робота у цьому напрямі триває.
Роздрібна торгівля виключно пивом: яка необхідна ліцензія?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з 27.07.2024 набрав чинності Закон України від 18 червня 2024 року № 3817-ІХ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 3817) крім окремих його норм, зокрема, розділу VІІ «Ліцензування» Закону № 3817, який набирає чинності та вводиться в дію з 1 січня 2025 року.
При цьому, п. 2 розд. ХІІ «Прикінцеві положення» Закону № 3817 установлено, що Закон України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 481) втрачає чинність з 1 січня 2025 року, положення Закону № 481 до дня втрати ним чинності застосовуються в частині, що не суперечить положенням Закону № 3817.
Відповідно до п. 2 частини першої Закону № 3817 алкогольний напій – напій, одержаний шляхом спиртового бродіння крохмалевмісної чи цукровмісної сільськогосподарської продукції або вироблений на основі спирту етилового та/або спиртового дистиляту, та/або іншого алкогольного напою, з вмістом спирту етилового понад 0,5 відс. об., який відповідає товарним позиціям 2203, 2204, 2205, 2206 (крім квасу «живого» бродіння), 2208 згідно з УКТЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 відс. об. та більше, що відповідає товарній підкатегорії 2103 90 30 00 та товарній підпозиції 2106 90 згідно з УКТЗЕД.
Згідно абзацу дев’ятого ст. 1 Закону № 481 пиво – насичений діоксидом вуглецю пінистий алкогольний напій із вмістом спирту етилового від 0,5 відс. об. од., отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, що відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2203.
Враховуючи вищевказане, пиво відноситься до алкогольних напоїв.
Відповідно до частини сьомої ст. 16 Закону № 3817 роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин), а для малих виробників виноробної продукції – алкогольними напоями без додавання спирту (вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових), у тому числі через мережу Інтернет, може здійснюватися суб’єктами господарювання, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
Згідно з ст. 1 Закону № 481 місце торгівлі – місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пива – без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, – торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій та/або програмними реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.
Отже, для здійснення роздрібної торгівлі виключно пивом суб’єкту господарювання необхідно придбати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. Обмеження торговельної площі при роздрібній торгівлі виключно пивом не застосовується.
Cеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування - Криворізький регіон) інформує.
Заступником начальника Криворізької північної ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ігорем Тимченко проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питань податкового законодавства.
Платники запитували щодо заповнення й подання декларації про майновий стан та доходи громадянами для отримання податкової знижки, отримання картки платника податків на дитину, повернення помилково перерахованих коштів та інше.
На всі поставлені питання в ході сеансу «гарячої лінії» були надані роз’яснення в межах чинного законодавства.
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису