1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Наталя КОЖЕМ’ЯКА, добре відома як співробітник державної установи з надання безоплатної юридичної допомоги окремим верствам населення, шокована тим, що побачила у маршрутці №312 в Кривому Розі, яка належить перевізнику Приват-Автотранс

140220 4 min

Наталя Кожем'яка
Відгадайте, чи видають квитки у цій 312 маршрутці?
Чи можна прочитати перелік пільгових категорій з відстані 1 м?
Чи відповідає телефон диспетчера Приват-Автотранс?
А це - до відома. Можливо, звертатимемо увагу, то щось зміниться.
Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту:
- Розміри та освітлення інформаційних написів повинні бути такими, щоб їх можна було прочитати у світлу і темну пору доби:
- в салоні автобуса - з відстані не менш як 1 метр;
- на передньому та задньому трафаретах - з відстані не менш як 15 метрів, на боковому - не менш як 3 метри.
Інформація, що розміщується на автобусах та в салонах автобусів, повинна відповідати потребам пасажирів із порушенням зору (зокрема друкуватися збільшеним шрифтом).

Відправлення автобуса, що здійснює перевезення в режимі маршрутного таксі, відбувається відповідно до затвердженого розкладу руху, незалежно від кількості пасажирів у салоні.

Перевізник зобов'язаний забезпечувати попередній та поточний продаж квитків.

140220 5 min

Підготував до публікації
Інокентій РЕЙДЕР,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг

Добавить комментарий