1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

03 березня фракція «Самопоміч» «за мотивами» 18-ї сесії Криворізької міської ради здійснила депутатський контроль щодо окремих ухвалених на сесії рішень – прийшла навідати комунальне підприємство «Міський тролейбус»

Одним із рішень сесії було «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2015 №66 «Про затвердження Програми розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016 – 2020 роки».
Одним із двох фігурантів Програми є КП «Міський тролейбус», із роботою депо № 2 якого (вул. Дніпровське шосе, 22) нам вдалося ознайомитися.
Підприємство зустріло анфіладою стендів радянських часів, ретельно збереженими тогочасним духом, атмосферою та виробничим антуражем, включно із музеєм імені СРСР у кабінеті головного інженера Олега Сизова.
Про спілкування з керівництвом розповімо іншим разом, зараз же – кілька фактів-спостережень.
Як парк рухомого складу, так і виробнича база з його ремонту, відновлення і модернізації катастрофічно застаріли. Що і яким чином можна модернізувати до рівня вимог 21 століття інструментом та іншими засобами початку-середини 20 століття – питання риторичне. Тому переважно чоловічий колектив ремонтників чітко, без зайвої скромності визначає своє ставлення до канонізованої Криворізькою мерією ідеї капітально-відновлюваних ремонтів тролейбусів (замість закупівлі нових сучасних) написами «Ж_па!!!», «Добейте меня!» на результатах цих ремонтів.
У ремонтному цеху реконструюють ще три криворізьких «гібриди». Усього планується випустити в напрямку Східного п’ять гібридних тролейбусів: чотири основних і п’ятий резервний. Два вже курсують за маршрутом «Кільце 95-го – Східний-3», реконструкція іще двох завершується, «резервна» машина сяє поки що голим відшліфованим скелетом. До Міжнародного жіночого дня ще один гібрид виїде з цеху.
Натрапили і на тимчасове «кладовище» 228-го маршруту, чотири водії якого перебувають у вимушеному простої через відсутність запчастин для ремонту. Тому повинні розчарувати пасажирів соціальних категорій, які користуються цим транспортом. Співставивши побачене з аналізом ухвалених міськрадою рішень можемо стверджувати: гарні і надійні на час свого випуску німецькі машини нині вичерпали свій ресурс в якості засобу для щоденної роботи на завантаженому маршруті. Необхідні запчастини для їх ремонту відсутні (до того ж всі машини різних марок).
Випущені з конвеєра на початку 1990-х, автобуси років із десять вірно служили німецьким бюргерам. Потім їх придбав один із головних криворізьких перевізників пан Омаров, підприємствам якого німці прослугували ще років 12-13.
Після цього їх під гаслом: «Спасьом всех!» в минулому році в оренду взяла мерія. Чому всех за величезні бюджетні кошти можна спасати тільки на транспортних засобах з автобарахолки – не зрозуміло. Невже комфорт пасажирських перевезень і їхня надійність мають залежати від соціальної приналежності громадян?
Навіщо гарну ідею впровадження соціального маршруту знецінювати через оренду автохламу на колесах – ще одне риторичне питання.
Далі буде…

Підготував до публікації
Інокентій РЕЙДЕР,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг
Фото – Людмила БУРМАН

Добавить комментарий