1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Платників податків інформує Північна податкова! Інформація актуальна на 27.02.17

270217 10

Актуально для платників податку на додану вартість!
Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року відповідно до змін, внесених Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» до підпункту «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, стали обов’язковими реквізитами податкової накладної для усіх без винятку товарів і послуг код товару згідно з УКТ ЗЕД та код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.
Торгово-промислова палата України листом від 20.01.2017 №146/08.1-7.1 проінформувала Державну фіскальну службу України, що система торгово-промислових палат в Україні володіє кваліфікованим та досвідченим штатом експертів в усіх регіональних палатах і здатна швидко задовольнити попит на визначення кодів товарів для усіх платників податку на додану вартість.
З урахуванням вищевикладеного, інформацію про код товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності можна отримати в регіональних торгово-промислових палатах.

Щодо змін в оподаткуванні платників єдиного податку четвертої групи
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до листа Міністерства Фінансів України від 19.01.2017р. № 31-11150-09-10/1342 «Щодо індексації у 2017 році нормативної грошової оцінки землі для платників єдиного податку 4 групи» при нарахуванні єдиного податку для платників 4 групи коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки землі доцільно визначати з урахуванням таких значень індексів споживчих цін:
За 2015 рік –100%;
За 2016 рік – 112,4%.

Змінилися умови видачі марок акцизного податку для маркування вітчизняних тютюнових виробів
Зміни внесені до Податкового кодексу України (далі Кодекс) Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Зміни торкнулися термінів сплати акцизного податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов‘язання, чинних відповідно до норм Кодексу. Виробники тютюнових виробів сплачують до бюджету кошти протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації. Якщо зазначений строк припадає на день наступного бюджетного року, сума акцизного податку сплачується виробниками тютюнових виробів до закінчення бюджетного року, в якому отримані марки.
У разі невиконання зазначених умов, марки за наступними заявками-розрахунками виробників тютюнових виробів не видаються до дня, в якому здійснено в повному обсязі сплату акцизного податку та штрафних санкцій в розмірі 20 відсотків суми такого грошового зобов’язання.

Особливості декларування доходів від продажу власної продукції тваринництва
Статтею 165.1.24 Податкового кодексу України передбачено, що при продажу власної продукції тваринництва груп 1 - 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД, отримані від такого продажу доходи не є оподатковуваним доходом, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року (у 2016 році - 137800 грн.) Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.
До цієї продукції належать живі тварини, м’ясо, їстівні субпродукти, риба, молоко та молочні продукти, яйця птиці, натуральний мед, їстівні продукти тваринного походження, жири та олії рослинного або тваринного походження, готові харчові продукти, шкури необроблені (крім натурального та штучного хутра) і шкіра вичинена.
У разі коли сума отриманого доходу перевищує встановлений цим підпунктом розмір, фізична особа зобов'язана подати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. Якщо довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року.
Якщо таким платником податку не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах.
Оподатковується такий дохід за ставкою 18% - (у випадку перевищення суми доходу десятикратного розміру мінімальної заробітної плати).
Таким чином, продавці власної продукції тваринництва, які отримували торік доходи що підлягають оподаткуванню згідно норм ПКУ, зобов’язані до 1 травня 2017 року подати до фіскальної служби декларацію про майновий стан і доходи. Консультаційну допомогу щодо її заповнення можна отримати в Центрах обслуговування платників місцевих податкових інспекцій.

У 2017 році продавці складної побутової техніки зобов'язані використовувати РРО
20 грудня 2016 року ухвалено Закон України №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», яким передбачається обов’язкове використання РРО реалізаторами складної побутової техніки, що підлягає гарантійному ремонту.
Це непродовольчі товари широкого вжитку, прибори, машини та устаткування, що складаються з вузлів, блоків, комплектуючих, а також мають технічні характеристики та супроводжуються технічною документацією зі встановленим гарантійним строком. Перелік продукції, що підпадає під дію цього закону буде сформовано і затверджено Кабінетом Міністрів України до 1 березня 2017 року.
На сьогодні, до таких товарів належать: побутова радіоелектронна апаратура, електрощитові машини і прибори, комп’ютери, засоби зв’язку, прибори складної механіки (зокрема годинники і секундоміри), музикальні інструменти, товари для спорту, зброя та інше. Завдяки обов’язковому використанню РРО при реалізації таких товарів збільшиться захист споживачів такої техніки за рахунок гарантування якості, зменшиться ринок контрафактної та контрабандної продукції і, відповідно, зростуть надходження до бюджету

До 1 березня 2017 рокунеобхідно подати звіт про використання доходів неприбуткової організації
Нагадуємо, що неприбуткові підприємства, установи таорганізації, визначені статтею 133 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), подають звітпровикористаннядоходів (прибутків) неприбуткової організації за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553 та річну фінансову звітність.
Для неприбуткових організацій встановлюється річний звітний період, крім випадків, передбачених ст. 133.4.3 ПКУ.
Отже, неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, що відповідають вимогам ПКУ, зокрема внесені органами ДФСдо Реєстру неприбуткових установ та організацій,звітпровикористаннядоходів(прибутків) неприбуткової організації подається за базовий звітний (податковий) рік протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днемзвітного (податкового) року, тобто не пізніше 1 березня 2017 року.
В той же час, у разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених у ст. 133.4.3 ПКУ, така неприбуткова організація зобов’язана подати у строк, визначений для місячного звітного періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організаціїза період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити і сплатити суму самостійно нарахованого податкового зобов’язання з податку на прибуток.

Благодійники мають право на податкову знижку
Нормами статті 166.3.2 ПКУ визначено, що платник податку - резидент має право включити до податкової знижки суму коштів або вартість майна, перерахованих у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям у розмірі, що не перевищує 4% суми загального оподатковуваного доходу такого звітного року.
При цьому, неприбуткові організації - отримувачі благодійних внесків, мають відповідати умовам, визначеним Податковим кодексом України для неприбуткових організацій.
Громадяни, які перераховували неприбутковим організаціям благодійні внески та пожертвування та бажають скористатися правом на нарахування податкової знижки, мають право надавати річну податкову декларацію за звітний 2016 рік протягом всього поточного 2017 року (включно по 31 грудня 2017 року).
Для зручності декларантів на офіційному веб - порталі ДФС України функціонує спеціальний банер «Декларування доходів громадян -2017 » , в якому крім нормативних та інформаційних матеріалів, розміщено зразок Декларації про майновий стан і доходи, детальна Інструкція щодо її заповнення та додатків до неї. Детальніше за посиланням: v.sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2017.

Набрала чинності Постанова КМУ від 11.01.2017 № 27 «Про внесення змін до положення про митні декларації»
Дана Постанова, якою змінено пункти 26 та 27 Положення про митні декларації, затвердженого власною постановою України від 21.05.2012 р. № 450 чинна з 01.02.2017 р.
Зокрема, змінами передбачено, що у разі ввезення товарів (крім переміщуваних стаціонарними засобами транспортування) на митну територію України за періодичною митною декларацією календарним місяцем переміщення товарів через митний кордон України є місяць, у якому товари доставлені до митниці оформлення періодичної митної декларації.
У разі вивезення товарів є місяць, у якому митницею здійснено пропуск товарів за межі митної території України.
Крім того, встановлено вимогу щодо заповнення аркуша коригування у разі необхідності виправлення відомостей в митній декларації, пов'язаних із доплатою або поверненням митних платежів, у тому числі у зв'язку зі скасуванням рішення митного органу, а також пов'язаних з коригуванням вартості товару, що вивозиться за межі митної території України.

Ліквідовано масштабне підпільне виробництво сигарет і алкоголю та канал їх постачань в Європу
Співробітники податкової міліції Офісу великих платників спільно з Генеральною прокуратурою зупинили незаконне виробництво цигарок та алкогольних напоїв, а також ліквідували канал незаконних поставок вказаних товарів в країни Євросоюзу.
В рамках проведення операцій "Рубіж-2017", "Акциз-2017" та розслідування кримінального провадження за низкою статей КК України було встановлено адреси складських приміщень, які використовувалися як перевалочні бази для незаконних партій сигарет і алкоголю, а також як місця їх виготовлення. Також було встановлено особу жительки Волинської області, яка координувала постачання вказаних товарів в країни Євросоюзу через українсько-польський кордон.
За результатами 5 обшуків, проведених у складських приміщеннях Рівненської, Волинської області та м. Дніпро, вилучено первинні фінансово-господарські документи, печатки, комп’ютерну техніку та ТМЦ на суму понад 97 млн. грн., у т.ч.: обладнання для виробництва тютюнових виробів та лікеро-горілчаних виробів, 79 тонн тютюнової сировини, 148 рулонів тютюнового паперу, 29 тис. пачок цигарок, 268 літрів лікеро-горілчаних виробів та 530 літрів спирту.
Тривають слідчі дії.

Cтавки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Відповідно до п.п. 266.5.1 п. 266.5 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відс. розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.
Пунктом 3 розд. ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон № 1791) установлено, що з 1 січня 2017 року до прийняття відповідним органом місцевого самоврядування рішення про встановлення ставок місцевих податків і зборів на 2017 рік відповідно до Закону № 1791, встановлені таким органом місцевого самоврядування ставки, зокрема податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, застосовуються з коефіцієнтом 0,5.
В 2017 році до прийнятих рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів, які прийняті на виконання Закону № 1791, не застосовуються вимоги п.п. 4.1.9 п. 4.1 та п. 4.5 ст. 4, п.п. 12.3.4 п. 12.3, п.п. 12.4.3 п. 12.4 та п. 12.5 ст. 12 ПКУ та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (п. 4 розд. ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1791).

Обов’язкові реквізити, які зазначаються в акцизній накладній
Відповідно до п. 231.1 ст. 231 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI платник акцизного податку при реалізації пального зобов’язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Форму акцизної накладної та порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535.
В акцизній накладній зазначаються в окремих полях такі обов’язкові реквізити:
а) порядковий номер акцизної накладної;
б) дата складання акцизної накладної;
в) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник акцизного податку, - особи, що реалізує пальне;
г) код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) особи, що реалізує пальне, та отримувача пального;
ґ) повна або скорочена назва юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податків, - отримувача пального;
д) код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД;
е) опис пального;
є) обсяг пального в літрах, приведених до t 15° C.

Понад 22 тисяч адміністративних послуг надали ЦОПи ДФС Дніпропетровщини у січні 2017 року
«У роботі тридцяти шести Центрів обслуговування платників, що працюють у Дніпропетровській області, задіяні 306 працівників Державної фіскальної служби, які надають кваліфіковані адміністративні послуги. Зокрема, найбільш популярними залишаються послуги видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так, протягом першого місяця 2017 року мешканцям Дніпропетровського регіону видано майже 8,5 тисяч реєстраційних номерів.
Також, у січні поточного року значну кількість послуг було надано з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – понад 1,6 тисяч, з надання витягу з реєстру платників єдиного податку – більше 1,7 тисяч», – повідомила начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова.
З переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на офіційному субсайті Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області у розділі «Адміністративні послуги» (http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/) та у Центрах обслуговування платників області.

Про використання захищених носіїв ключової інформації
Звертаємо увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС у розділі «Новини» за посиланням http://www.acskidd.gov.ua/news повідомив наступне.
Законом України від 22.05.2003 року «Про електронний цифровий підпис» передбачено, що державні реєстратори прав на нерухоме майно, державні реєстратори юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, нотаріуси (далі – користувачі реєстрів) використовують лише захищені носії особистих ключів (далі – НКІ).
Зазначене обмеження введено Законом України від 06 жовтня 2016 року №1666 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» як дієвий засіб для протидії шахрайству з використанням даних Єдиних та державних реєстрів Міністерства юстиції України.
Таким чином, для отримання послуг електронного цифрового підпису та здійснення генерації ключів в АЦСК ІДД ДФС користувачам реєстрів необхідно мати при собі захищений НКІ.
У разі відсутності у користувача реєстру захищеного НКІ, адміністратором реєстрації АЦСК ІДД ДФС буде прийнято рішення про відмову у наданні послуг ЕЦП.
Дане обмеження не стосується випадків отримання послуг ЕЦП користувачами реєстрів у якості фізичних осіб.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів
Державна фіскальна служба України у листі від 30.01.2017 року №2070/7/99-99-12-03-04-17 надала методичні рекомендації щодо особливостей адміністрування рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів у 2017 році.
Платники, об'єкт оподаткування, ставки, порядок обчислення і сплати Рентної плати визначені статтями 256 та 257-258 Податкового кодексу України.
Водночас згідно з пунктом 111 розділу І Закону України від 21 грудня 2016 року № 1797-УШ „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" пункт 257.5 статті 257 доповнено абзацом другим такого змісту: „Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів сплачується лісокористувачами щокварталу рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в спеціальних дозволах, виданих у відповідному календарному році, крім сум рентної плати, сплачених відповідно до підпунктів „а" і „б" підпункту 256.11.6 пункту 256.11 статті 256 цього Кодексу". Зміни набрали чинності з 1 січня 2017 року.
Відповідно до підпункту 256.11.6 пункту 256.11 статті 256 Кодексу лісокористувачі щокварталу складають податкову декларацію з Рентної плати наростаючим підсумком з початку року, за винятком:
а) лісокористувачів, якими до отримання лісорубних та лісових квитків Рентна плата вноситься в каси суб'єктів лісових відносин, які їх видають:
фізичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, яким видано лісорубні та лісові квитки;
лісокористувачів (крім фізичних осіб - підприємців, яким видано лісові квитки), у яких сума Рентної плати в лісорубному чи лісовому квитках не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня року, в якому сплачується Рентна плата;
б) лісокористувачів з іншої області, які сплачують Рентну плату повністю до видачі їм спеціального дозволу за місцезнаходженням лісової ділянки, на якій здійснюється заготівля деревини.
Пунктом 21 Закону України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень" внесено зміни до статті 256 Кодексу та збільшено ставки Рентної плати, які застосовуються при обчисленні податкових зобов'язань з Рентної плати за результатами господарської діяльності у 2017 році. Зазначену норму запроваджено пунктом 1 розділу II Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1791 починаючи з 01 січня 2017 року.
Платники Рентної плати обчислюють суму Рентної плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації за формами, затвердженими наказом Мінфіну від 17.08.2015 № 719, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1051/27496 (за IV квартал
2016 року), наказом Мінфіну від 07.11.2016 №927, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.11.2016 за № 1539/29669 (за І - IV квартали 2017 року).
Податкові декларації Рентної плати подаються платниками Рентної плати контролюючим органам за місцезнаходженням лісової ділянки (підпункт 257.3.5 пункту 257.3 статті 257 Кодексу).
При цьому, відповідно до підпункту 256.11.1 пункту 256.11 статті 256 Кодексу, сума Рентної плати обчислюється суб'єктами лісових відносин, які видають спеціальні дозволи, і зазначається у таких дозволах.
Граничними термінами подання податкової звітності та сплати податкових зобов'язань з Рентної плати є:
за IV квартал 2016 року - 9 та 17 лютого 2017 року відповідно;
за І квартал 2017 року - 10 та 19 травня 2017 року відповідно;
за II квартал 2017 року - 9 та 19 серпня 2017 року відповідно;
за III квартал 2017 року - 9 та 17 листопада 2017 року відповідно;
за IV квартал 2017 року - 9 та 19 лютого 2018 року відповідно.

Рентна плата за спеціальне використання води
Державна фіскальна служба України у листі від 30.01.2017 № 2069/7/99-99-12-03-04-17 надала роз’яснення щодо особливостей адміністрування рентної плати за спеціальне використання води у 2017 році.
У листі роз’яснено, що платники, об'єкт оподаткування, ставки, порядок обчислення і сплати Плати визначені статтями 255 та 257 - 258 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
Водночас, відповідно до пункту 110 розділу І Закону України від 21.12.2016 № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» з 01.01.2018 до статті 255 Кодексу передбачено внести зміни в частині визначення кола платників Плати та порядку нарахування податкових зобов'язань з Плати.
Пунктом 20 Закону України від 20.12.2016 № 1791-УШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до статті 255 Кодексу та збільшено ставки Плати, які застосовуються при обчисленні податкових зобов'язань з Плати за результатами господарської діяльності у 2017 році. Зазначена норма запроваджена пунктом 1 розділу II Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1791, починаючи з 01 січня 2017 року.
Платники Плати обчислюють суму Плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації за формами, затвердженими наказом Мінфіну від 17.08.2015 № 719, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1051/27496 (за IV квартал 2016 року), наказом Мінфіну від 07.11.2016 № 927, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.11.2016 за № 1539/29669 (за І - IV квартали 2017 року).
Податкові декларації Плати подаються платниками Плати контролюючим органам за місцем податкової реєстрації (підпункт 257.3.4 пункту 257.3
Граничними термінами подання податкової звітності та сплати податкових зобов'язань з Плати є:
за IV квартал 2016 року: 09 лютого та 17 лютого 2017 року відповідно;
за І квартал 2017 року: 10 травня та 19 травня 2017 року відповідно;
за II квартал 2017 року: 09 серпня та 19 серпня 2017 року відповідно;
за III квартал 2017 року: 09 листопада та 17 листопада 2017 року відповідно;
за IV квартал 2017 року: 09 лютого та 19 лютого 2018 року відповідно.
Щодо окремих питань порядку подання податкової звітності у 2017 році.
Платниками Плати визначені суб'єкти господарювання - водокористувачі відповідно до пункту 255.1 статті 255 Кодексу, неплатниками - визначені пунктом 255.2 статті 255 Кодексу.
Перелік обсягів води, за які Плата не справляється, визначено підпунктом 255.4.1 пункту 255.4 статті 255 Кодексу.
Наявність об'єктів оподаткування або показників, що підлягають декларуванню, визначає обов'язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є (пункт 49.2 статті 49 Кодексу).
Суб'єкт господарювання, зареєстрований платником Плати, який у звітному (податковому) році планує здійснювати використання води виключно для власних питних та санітарно-гігієнічних потреб, на підставі заяви, складеної у довільній формі, повідомляє не пізніше граничного терміну подання податкової звітності з Плати за І квартал звітного (податкового) року відповідний контролюючий орган про відсутність у нього у звітному (податковому) році об'єкта оподаткування Платою та податкову звітність з Плати протягом податкового (звітного) року не подає.

З 1 квітня 2017 року будуть діяти нові правила для бюджетного відшкодування ПДВ
Повідомляємо, що Постановою КМУ від 25.01.2017 р. №26 затверджено новий Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.
Постановою, зокрема, передбачено:
- формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства;
- визначення даних, які відносяться до такого реєстру;
- автоматичне внесення до Реєстру заяв протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження;
- повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру;
- щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування.
Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ набирає чинності з 01.04.2017 р.
До набрання чинності зазначеного Порядку, тобто до 01.04.2017 р., бюджетне відшкодування сум ПДВ відбуватиметься за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, у порядку, затвердженому Постановою КМУ від 22.02.2016 р. № 68.

Увага! Відкрито рахунки для зарахування доходів від туристичного збору в м. Кривому Розі (Саксаганський район)
Криворізька північна ОДПІ повідомляє, що відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», на виконання ст.268 ПКУ та враховуючи рішення Криворізької міської ради від 22.06.2016 №633 «Про встановлення ставки туристичного збору в м. Кривому Розі» та з метою виконання доходної частини в частині зарахування надходжень до місцевого бюджету в органах Державної казначейської служби України відкриті рахунки по кодах бюджетної класифікації 18030100 «туристичний збір, сплачений юридичними особами» 18030200 «туристичний збір, сплачений фізичними особами» для зарахування доходів від туристичного збору, сплаченого юридичними та фізичними особами.

Реквізити для сплати платниками Саксаганського району:
отримувач УДКСУ у м.Кривому Розі, код ЄДРПОУ отримувача 38032510, банк отримувача ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012
рахунок 33217890700024 «туристичний збір, сплачений юридичними особами»
рахунок 33216891700024 «туристичний збір, сплачений фізичними особами»

Увага! Відкрито рахунки для зарахування доходів від туристичного збору в м. Кривому Розі (Довгинцівський район)
Криворізька північна ОДПІ повідомляє, що відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», на виконання ст.268 ПКУ та враховуючи рішення Криворізької міської ради від 22.06.2016 №633 «Про встановлення ставки туристичного збору в м. Кривому Розі» та з метою виконання доходної частини в частині зарахування надходжень до місцевого бюджету в органах Державної казначейської служби України відкриті рахунки по кодах бюджетної класифікації 18030100 «туристичний збір, сплачений юридичними особами» 18030200 «туристичний збір, сплачений фізичними особами» для зарахування доходів від туристичного збору, сплаченого юридичними та фізичними особами.

Реквізити для сплати платниками Довгинцівського району
отримувач УДКСУ у м.Кривому Розі, код ЄДРПОУ отримувача 38032510, банк отримувача ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012
рахунок 33210890700021 «туристичний збір, сплачений юридичними особами»
рахунок 33219891700021 «туристичний збір, сплачений фізичними особами»

Увага! Відкрито рахунки для зарахування доходів від туристичного збору в м. Кривому Розі (Покровський район)
Криворізька північна ОДПІ повідомляє, що відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», на виконання ст.268 ПКУ та враховуючи рішення Криворізької міської ради від 22.06.2016 №633 «Про встановлення ставки туристичного збору в м. Кривому Розі» та з метою виконання доходної частини в частині зарахування надходжень до місцевого бюджету в органах Державної казначейської служби України відкриті рахунки по кодах бюджетної класифікації 18030100 «туристичний збір, сплачений юридичними особами» 18030200 «туристичний збір, сплачений фізичними особами» для зарахування доходів від туристичного збору, сплаченого юридичними та фізичними особами.

Реквізити для сплати платниками Покровського району
отримувач УДКСУ у Покровському районі м. Кривого Рогу
код ЄДРПОУ отримувача 38031627, банк отримувача ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012
рахунок 33219890700022 «туристичний збір, сплачений юридичними особами»
рахунок 33218891700022 «туристичний збір, сплачений фізичними особами»

Увага! Відкрито рахунки для зарахування доходів від туристичного збору в м. Кривому Розі (Тернівський район)
Криворізька північна ОДПІ повідомляє, що відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», на виконання ст.268 ПКУ та враховуючи рішення Криворізької міської ради від 22.06.2016 №633 «Про встановлення ставки туристичного збору в м. Кривому Розі» та з метою виконання доходної частини в частині зарахування надходжень до місцевого бюджету в органах Державної казначейської служби України відкриті рахунки по кодах бюджетної класифікації 18030100 «туристичний збір, сплачений юридичними особами» 18030200 «туристичний збір, сплачений фізичними особами» для зарахування доходів від туристичного збору, сплаченого юридичними та фізичними особами.

Реквізити для сплати платниками Тернівського району
отримувач УДКСУ у Покровському районі м. Кривого Рогу
код ЄДРПОУ отримувача 38031648, банк отримувача ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012
рахунок 33216890700025 «туристичний збір, сплачений юридичними особами»
рахунок 33215891700025 «туристичний збір, сплачений фізичними особами»

Добавить комментарий