1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Актуальна інформація для платників податків Кривого Рогу – станом на 24 жовтня 2016 року

241016 19

ДО УВАГИ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ!
Нагадуємо, що 16 липня 2016 набула чинності постанова Кабміну України від 13 липня 2016 року №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру».
Неприбуткові підприємства, установи та організації, які до 1 січня 2017 року не привели свої статутні документи у відповідність до вимог, встановлених пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, та не надали копії таких документів контролюючому органу, виключаються після 1 січня 2017 року з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Про подання звітності про обіг марок акцизного податку в електронній формі
Криворізька північна ОДПІ інформує, що 11.10.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 05.10.2016 №683 «Про внесення змін до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів» (далі – Постанова №683).
Постановою №683 внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабміну від 27.12.2010 №1251.
У зв’язку з переходом на електронний документообіг зазначеною Постановою Уряд схвалив подання звітності про обіг марок акцизного податку в електронній формі.
Як повідомляється на Урядовому порталі, реалізація Постанови №683 забезпечить скорочення паперового документообігу підприємствами – виробниками, імпортерами підакцизної продукції та органами ДФС, а також унеможливить безпосередній контакт при наданні заявки-розрахунку на отримання марок акцизного податку та звітів щодо їх використання між посадовими особами суб’єктів господарювання та органів ДФС.

Скасовано отримання додаткової ліцензії на оптову торгівлю вином власного виробництва
Криворізька північна ОДПІ повідомляє, що з 13.10.2016 набрав чинності Закон України від 20.09.2016 №1534-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» щодо оптової торгівлі алкогольними напоями, виготовленими з власного (не придбаного) виноматеріалу» (далі – Закон №1534).
Зазначеним Законом скасовано обов’язкове отримання ліцензії на оптову торгівлю суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляють їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних або медових) виключно власного виробництва (не придбаних), та здійснюють оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями.
Закон №1534 опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 12.10.2016 №192.

Про ставки рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України
Звертаємо увагу, що за результатами проведеного Державною фіскальною службою України аналізу звітності з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата) за червень – серпень 2016 року виявлені методологічні помилки заповнення платниками Рентної плати податкової звітності, зокрема, неправильне застосування розміру встановлених ставок Рентної плати.
Нагадуємо, що відповідно до пункту 254.4 статті 254 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями ставки Рентної плати встановлюються у таких розмірах:
№ з/п Вид радіозв’язку Діапазон радіочастот Ставка рентної плати
за 1 МГц смуги радіочастот на місяць, гривень
1. Радіорелейний зв’язок фіксованої радіослужби 0,03-300 ГГц 0,95
2. Радіозв’язок:
фіксованої, рухомої сухопутної радіослужб 0,03-470 МГц 926,34
морської радіослужби 0,03-470 МГц 463,17
3. Радіозв’язок у системі охоронної та охоронно-пожежної сигналізації 30-470 МГц 926,34
4. Радіозв’язок з використанням радіоподовжувачів 30-470 МГц 464,62
5. Радіозв’язок у системі передавання даних з використанням шумоподібних сигналів 1427-2400 МГц
2400-2483,5 МГц
5150-5850 МГц 23,40*
6. Радіозв’язок у системі з фіксованим абонентським радіодоступом стандарту DECT 30-3000 МГц 46,75
7. Транкінговий радіозв’язок 30-470 МГц 2872,49
8. Пошуковий радіозв’язок 30-960 МГц 37053,30
9. Радіолокаційна та радіонавігаційна радіослужби 30-3000 МГц
3-30 ГГц 93,49
10. Радіозв’язок супутникової рухомої та фіксованої радіослужб 30-3000 МГц
3-30 ГГц 61,37
11. Стільниковий радіозв’язок 300-2200 МГц 23085,25*
12. Радіозв’язок у багатоканальних розподільчих системах для передавання та ретрансляції телевізійного зображення, передавання звуку, цифрової інформації 2-7 ГГц 40,92*
10-42,5 ГГц 14,62*
13. Передавання звуку залежно від потужності: 30 кГц - 30 МГц
до 1 кВт включно 1110,42
від 1,1 до 10 кВт включно 1668,58
від 10,1 до 100 кВт включно 2361,15
від 101 до 500 кВт включно 2779,00
від 501 кВт і вище 4617,04
14. Передавання та ретрансляція телевізійного зображення залежно від потужності: 30-300 МГц
від 1 до 10 Вт включно 46,75
від 10,1 до 100 Вт включно 140,28
від 101 Вт до 1 кВт включно 230,85
від 1,1 до 5 кВт включно 371,13
від 5,1 до 20 кВт включно 695,49
від 20,1 кВт і вище 926,34
15. Передавання звуку залежно від потужності: 66-74 МГц
87,5-108 МГц
до 100 Вт включно 347,74
від 101 Вт до 1 кВт включно 695,49
від 1,1 до 10 кВт включно 1110,42
від 10,1 кВт і вище 1390,94
16. Передавання та ретрансляція телевізійного зображення залежно від потужності: 300-880 МГц
до 10 Вт включно 32,15
від 10,1 до 100 Вт включно 64,29
від 101 Вт до 1 кВт включно 140,28
від 1,1 до 5 кВт включно 277,64
від 5,1 до 20 кВт включно 555,21
від 20,1 кВт і вище 695,49
17. Види радіозв’язку (служби, системи, радіотехнології, радіоелектронні засоби, випромінювальні пристрої), що не зазначені у пунктах 1-16 пункту 254.4 цієї статті 9 кГц - 400 ГГц 1390,94
* Для ширини смуги радіочастот до 30 МГц (15 х 2) у кожному регіоні окремо, що належать окремому платнику рентної плати - користувачу радіочастотного ресурсу, застосовується понижувальний коефіцієнт 0,75.

Про електронне декларування державних службовців
Криворізька північна ОДПІ нагадує, що відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №1700) у 2016 році службові особи, які на день початку роботи системи подання та оприлюднення декларацій займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.
Звертаємо увагу, що термін подачі електронних декларацій відповідно до Закону №1700 за 2015 рік посад державної служби зазначених категорій спливає 30 жовтня 2016 року.

Про оподаткування додаткових відпусток «чорнобильців» 1 та 2 категорій
Інформуємо, що Державна фіскальна служба України у листі від 29.09.2016 №21108/6/99-99-13-02-03-15 (далі – лист ДФС №21108) повідомила, що оплата додаткових відпусток особам, віднесеним до 1 та 2 категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, включається до складу заробітної плати і підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Лист №21108 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69949.html

Податковий календар жовтня 2016 року
Криворізька північна ОДПІ звертає увагу, що
25 жовтня, вівторок,
останній день подання
- декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію на листопад 2016 року.

Про подання оновленої декларації з податку на прибуток підприємств за три квартали 2016 року
Звертаємо увагу, що Державна фіскальна служба України у листі від 11.10.2016 №33190/7/99-99-15-02-01-17 (далі – лист ДФС №33190) стосовно адміністрування податку на прибуток підприємств з огляду на набуття чинності 19.08.2016 наказу Міністерства фінансів України від 08.07.2016 №585 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» (далі – Наказ №585) повідомила про зміни, внесені до форми податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – декларація), та порядку її заповнення.
Враховуючи, що видання Наказу №585 обумовлено змінами у податковому законодавстві, які впливають на показники бюджету поточного року, платникам податку на прибуток підприємств, які звітують щокварталу за звітний (податковий) період три квартали поточного року, рекомендовано подавати декларацію за оновленою формою.
Лист №33190 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/69959.html

Про заповнення митної декларації
Державна фіскальна служба України у листі від 29.09.2016 №32089/7/99-99-18-02-02-17 (далі – лист ДФС №32089) повідомила про заповнення митної декларації при декларуванні товарів, що переміщуються для забезпечення реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, що підтримуються за рахунок фінансових ресурсів міжнародних фінансових організацій, які залучаються як позика чи кредит державою або під державні гарантії та передбачають розрахунки за поставлений товар з окремих рахунків в комерційних банках, відкритих Міністерством фінансів України.
З текстом листа №32089 можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/mitne-zakonodavstvo/listi/69876.html

На Дніпропетровщині сервіс ДФСУ «Пульс» відпрацював 190 звернень громадян
З січня по вересень 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 190 заявників Дніпропетровського регіону.
Переважна кількість питань (86), порушених у зверненнях, стосувалися звітності та реєстрації накладних. Також, заявники звертались з питань щодо роботи органів ДФС Дніпропетровської області (50 звернень). Крім того, з приводу системи електронного адміністрування ПДВ зателефонував 31 платник, з інших питань – 16 громадян. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 7 звернень.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.

Про затвердження нової форми звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації
Нагадуємо, що 02.08.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.06.2016 №553 «Про затвердження форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.07.2016 за №932/29062 (далі – наказ №553).
Водночас втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 27.01.2014 №85 (далі – наказ №85), зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.02.2014 за №276/25053, яким було затверджено форму звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій та Порядок його складання.
З огляду на це Державною фіскальною службою України у листі від 17.10.2016 №33649/7/99-99-15-02-01-17 (далі – лист ДФС №33649) з метою належної організації роботи щодо звітування неприбуткових установ та організацій було повідомлено наступне.адані роз’яснення з наступних питань.

Внесені зміни до порядку заповнення документів на сплату податків та зборів
Звертаємо увагу, що 18.10.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 05.09.2016 №811, що зареєстрований у Міністерстві фінансів України 20.09.2016 за №1272/29402 (далі – Наказ №811).
Зазначеним Наказом затверджено зміни до Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів (далі – Порядок), що затверджений наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12.08.2015 за №974/27419).
Відповідного до Наказу №811, зокрема, у новій редакції викладено додаток до Порядку (пункт 10) «Перелік кодів видів сплати».
Наказ №811 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 18.10.2016 №80.

До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування: про отримання ЕЦП!
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне.
Відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) у 2016 році службові особи, які на день початку роботи системи подання та оприлюднення декларацій займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.
Таким чином, для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), отриманий для виконання своїх службових обов’язків.
Разом з цим, особи, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України здійснюють надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.

Граничний термін подання декларації з податку на прибуток підприємств за три квартали поточного року – 9 листопада 2016 року
Нагадуємо, платники податку на прибуток підприємств, у яких річний дохід, визначений за показниками Звіту про фінансові результати за попередній річний звітний період, перевищує 20 мільйонів гривень подають податкову декларацію з податку на прибуток за відповідні звітні періоди: квартал, півріччя, три квартали та рік, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного кварталу.
Тобто платникам податку на прибуток підприємств необхідно подати декларацію за три квартали 2016 року не пізніше 9 листопада 2016 року.
Крім того, платники податку на прибуток підприємств сплачують до 31 грудня 2016 року авансовий внесок з цього податку у розмірі 2/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за три квартали 2016 року.
Розрахунок такого авансового внеску подається платником податку у податковій декларації за три квартали 2016 року. Визначена в розрахунку сума авансових внесків вважається узгодженою сумою грошових зобов’язань.
У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених Податковим кодексом України, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в розмірах визначених статтею 123 Кодексу.

Інформацію про зареєстрований РРО можна отримати за допомогою електронного сервісу ДФС
Електронний сервіс «Інформація про РРО» розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (www.sfs.gov.ua) у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія).
Також, сервіс можна знайти у вкладці «Інформація з реєстрів» в меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС.
За допомогою сервісу громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати інформацію, чи зареєстрований конкретний реєстратор розрахункових операцій (РРО) в органах ДФС.
Для цього достатньо здійснити пошук за податковим номером, найменуванням платника податків/ПІБ або фіскальним номером РРО, які зазначаються у фіскальному чеку.
Завдяки сервісу можна отримати дані щодо податкового номеру, найменування суб’єкта господарювання або прізвища, імені, по батькові, фіскального номеру РРО, дати реєстрації РРО, сфери застосування РРО, номеру останньої книги обліку розрахункових операцій (КОРО), зареєстрованої на такий РРО та дати її реєстрації.
Також, користувач сервісу може отримати інформацію щодо РРО, реєстрацію яких скасовано.

Суб’єкти господарювання при використанні автономних систем опалення є платниками екологічного податку
У разі використання автономних систем опалення, суб’єкти господарювання є платниками екологічного податку за фактичний обсяг забруднюючих речовин, які утворюються і викидаються в атмосферне повітря при згоранні палива (незалежно від наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення).
Платники екологічного податку складають окремо за кожний звітний квартал (не наростаючим підсумком) податкові декларації екологічного податку за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715 (далі – податкова декларація) та подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до органів фіскальної служби за місцем знаходження стаціонарних джерел забруднення.
У разі, якщо платник податку перебуває на податковому обліку в місті з районним поділом, то він подає податкову декларацію за викиди, скиди усіма своїми джерелами забруднення та/або розміщення відходів, якщо ці джерела та/або спеціально відведені місця для розміщення відходів розташовані на території такого міста, за місцем перебування платника податку на податковому обліку.
Якщо місце подання податкових декларацій не збігається з місцем перебування на податковому обліку підприємства, установи, організації, громадянина-суб’єкта підприємницької діяльності, то до податкової інспекції, де такий суб‘єкт господарювання перебуває на обліку, подаються копії відповідних податкових декларацій протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) періоду.
Суми екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, обчислюються платниками податку самостійно щокварталу, виходячи з фактичних обсягів викидів, ставок податку (п.249.3 ст.249 Податкового кодексу України).
Платник екологічного податку, який не має дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення, самостійно визначає обсяги викидів та ставки податку.

За допомогою електронного сервісу ДФС можна перевірити дані про взяття на облік платників податків
Електронний сервіс «Дані про взяття на облік платників» розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (sfs.gov.ua) у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія).
Також, сервіс можна знайти у вкладці «Інформація з реєстрів» в меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС.
Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером/серією та номером паспорта або найменуванням платника податків/ПІБ.
Після обробки запиту можна отримати наступні відомості про взяття на облік платників:
- найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи);
- дату та номер запису про взяття на облік;
- найменування та ідентифікаційний код контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Новий Реєстр неприбуткових організацій та установ в Електронному кабінеті платника
В електронному сервісі ДФС «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) створено нову вкладку «Реєстр неприбуткових організацій та установ», що забезпечує оприлюднення та пошук даних щодо платників податків, яких включено до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Інформація оприлюднюється відповідно до пункту 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі - Порядок).
Реєстр включає ідентифікаційні та реєстраційні відомості про неприбуткові організації (пункт 11 Порядку), зокрема:
• код згідно з ЄДРПОУ;
• найменування неприбуткової організації;
• дату включення неприбуткової організації до Реєстру, починаючи з якої визначається строк безперервної реєстрації неприбуткової організації;
• ознаку неприбутковості;
• дату присвоєння ознаки неприбутковості або її зміни;
• дату та номер рішення про включення, повторне включення неприбуткової організації до Реєстру або зміну ознаки неприбутковості;
• дату скасування ознаки неприбутковості;
• дату та номер рішення про виключення неприбуткової організації з Реєстру;
• найменування та ідентифікаційний код контролюючого органу.
Нагадуємо, що інформація з реєстрів ДФС, яка є відкритою та загальнодоступною, оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» в режимі реального часу. Користувачі мають можливість завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію.

Оновлено довідники податкових пільг станом на 01.10.16 року
Державна фіскальна служба затвердила Довідник пільг, наданих чинним законодавством по сплаті податків, зборів, інших обов'язкових платежів, станом на 01.10.16 р., а саме:
– Довідник № 80/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;
– Довідник № 80/2 інших податкових пільг.
При заповненні Звіту про суми податкових пільг за ІІІ квартал 2016 року (останній строк подання звіту – 9 листопада 2016 року) слід користуватися зазначеними довідниками. Форма Звіту затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1233 «Про затвердження Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг».

Оновлено Перелік кодів видів сплати
Наказом Міністерства фінансів України від 05.09.2016 №811, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 вересня 2016 р. № 1272/29402 (далі – Наказ №811), внесено зміни до Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Відповідно до Наказу №811 викладено у новій редакції додаток до Порядку, а саме Перелік кодів видів сплати. Додано коди:
10С - повернення на електронний рахунок платника надміру сплачених сум ПДВ;
420 - бюджетне відшкодування у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу з інших платежів;
240 - надходження до бюджету коштів з рахунку в системі електронного адміністрування реалізації пального.

Місцеві бюджети Криворіжжя отримали 1422,2 мільйона гривень
Криворізькою північною ОДПІ за 9 місяців 2016 року забезпечено надходження коштів до місцевих бюджетів в сумі 1422,2 млн.грн.
У розрізі платежів у січні – вересні 2016 року до місцевих бюджетів надійшло:
- податку на доходи фізичних осіб – 668,3 млн.грн.;
- рентної плати за використання надрами – 172,7 млн.грн.;
- податку на майно – 325,4 млн.грн.;
- єдиного податку – 77,7 млн.грн.;
- акцизного податку – 98,9 млн.грн.;
- екологічного податку – 61,2 млн.грн.
Слід відзначити високу податкову культуру громадян Криворіжжя, які розуміють, що сплачуючи податки у повному обсязі, вони допомагають країні і своєму регіону зокрема.

При наданні в оренду земельної ділянки пільга з земельного податку втрачається
Криворізька північна ОДПІ повідомляє, якщо платники земельного податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.
Тобто, юридичні особи, які користуються пільгами земельного податку та надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, земельний податок за площі, надані в оренду, сплачують на загальних підставах з дати укладання договору оренди.
Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.
Зазначена норма передбачена п. 284.3 ст. 284 Податкового кодексу України.

Криворізька північна ОДПІ,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг

Добавить комментарий