56 миллионов ждут своего целевого использования – на закупку новых автобусов большой вместимости для пассажиров Кривого Рога. Мэрия Кривого Рога почему-то хотела брать их в... лизинг, что привело бы к переплате 22 миллионов в виде процентов... Но «интересную» схему поломал Андрей Заславский, который дал понять, что преступная схема станет достоянием общественности...
ЗАВТРА* ВИКОНКОМ ПОРУШИТЬ ТЕРМІНИ ВІДПОВІДЕЙ НА ЗВЕРНЕННЯ!
Ось вже протягом 44 днів на сайті "Криворізький ресурсний центр" "висить" моє звернення з приводу тендера на закупівлю автобусів великої пасажиромісткості для нашого міста.
Завтра - 45-й день, але щось мені підказує, що і в останній день, передбачений законодавством на розгляд звернень громадян ніякої відповіді ми не отримаємо!
Моє звернення зареєстроване системою 21-го серпня, потім декілька разів його "відфутболювали" до інших відділів міськвиконкому: спочатку перший заступник міського голови Євген Удод скинув звернення до відділу транспорту, потім з відділу транспорту його перенаправили до управління благоустрою та житлової політики, де, мабуть, теж не знають, як саме на таке запитання можна відповісти?
Річ у тім, що я запитав у них, навіщо місто буде переплачувати зайві 22 мільйони гривень за обслуговування програми лізингу?
Виділено цілих 56 мільйонів - навіщо нам той коштовний лізинг? Адже за 56 мільйонів можна ЗА ПОВНУ ВАРТІСТЬ отримати близько 20 великих автобусів!
А вони вирішили витратити великі гроші на відсотки за програмою за участю лізингодавця...
Отже, моє відкрите запитання загнало декілька відділів виконкому у глухий кут!
А тендер на закупівлю автобусів тепер ВЗАГАЛІ НІЯК НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ - ні за участю програми лізингу, ні без неї.
Але це вже, як кажуть, зовсім інша історія!...
Це вже буде наступне звернення - чому взагалі не оголошується тендерна процедура?
Ось повний текст мого звернення від 21-го серпня, на яке ніхто в міськвиконкомі не наважується надати відповідь:
"27 липня на сесії міської ради було виділено кошти в розмірі 56 мільйонів гривень на придбання для потреб міста автобусів великої пасажиромісткості, і це дуже добре!
Виникає лише одне питання: чому придбання автобусів вирішено здійснювати саме за допомогою програми лізингу? Адже ті кошти, що вже виділені, є цілком достатніми для придбання 20 великих автобусів за ціною близько 2,8 мільйона гривень за одиницю і без допомоги програми лізингу!
В наступному році залишалося б виділити ще 28-30 мільйонів на інші 10 автобусів і знову придбати їх за повну вартість, без допомоги програми лізингу!
Чому місто повинно переплачувати зайві 22 мільйони гривень на обслуговування програми лізингу? Адже вартість автобусів за програмою лізингу становитиме для платників податків міста 106 мільйонів, протягом двох років,тоді як можна придбати ті ж самі 30 автобусів лише за 84 мільйони гривень (без відсотків)?
Андрій Заславський, Всеукраїнське товариство сприяння розвитку пасажирського транспорту"
(звернення № 19019 на сайті Криворізький ресурсний центр)
* - под термином "завтра" имеется в виду 4 октября 2016 года...
Подготовил к публикации
Илья ПЕТРЯК,
специально для рубрики
Новости Кривого Рога
сайта Весь Кривой Рог