1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

На своій сторінці в ФБ депутат міськради Юлій Морозов (Сила Людей) розповів подробиці звинувачення... Як із швидкістю 28 км/год Юлій маршрутку в Кривому Розі «підрізав»...

70916 7

Ну що, наші юні друзі - слідчій з прокурором - дуже спішать.
Відкрили нам сьогодні матеріали справи, тобто заявили, що слідство закінчено. І це при тому, що:
1) на завтра (7 вересня 2016 року – прим. ред.) призначено ще розгляд двох наших скарг у слідчого судді. Але, схоже, слідчій з прокурором, які, як ми регулярно бачимо, відвідують кабінет судді, вже знають про результати розгляду;
2) ще 1-го числа ми відправили прокурору області клопотання про повторний додатковий огляд місця події, у зв’язку з тим, що ні в протоколі огляду події, ні на схемі не зафіксовано геометричні розміри сліду юзу на місці пригоди. Це має свідчити про технічний стан маршрутки і швидкість її руху. Професіоналам вже очевидно, що гальмувало одне колесо, а 3 інші мовчали, що однозначно свідчить про несправність гальмівної системи транспортного засобу. У нас на руках повідомлення про доставку листа, відповіді чомусь досі нема, але це не зупиняє місцевого прокурора.
Тепер найцікавіше.
Увага: потерпіла впала В МАРШРУТЦІ. Спочатку цей транспортний засіб взагалі фактично не фігурував у справі, але його таки визнано речовим доказом! Так от, речовий доказ було віддано власнику, який ЗМІНИВ ЙОГО.
Наприклад, в маршрутці, де впала потерпіла, не було поручня, який би унеможливлював її падіння, і який там мав бути згідно правил. З цим вже ніхто не сперечається, адже докази наявні. Тепер поручень встановлено!
І ще більш цікаве. Основна експертиза – судово-медична – на якій майже все у них ґрунтується, була побудована на тому, що транспортний засіб БУВ ТЕХНІЧНО СПРАВНИЙ. Але раптом з’явилася постанова слідчого, що ЦЕ НЕ ТАК («автобус не був обладнаний огородженням сходинкових прорізів…
У тих місцях, де пасажир, який сидить, внаслідок різкого гальмування може впасти в проріз для сходинок, треба встановлювати або огорожу, або пас безпеки. Якщо передбачено огорожу, то її мінімальна висота над рівнем підлоги, на якій містяться ноги пасажира, повинна становити 80 см»). Тобто, навіть якщо різке гальмування було якось пов’язане зі мною, в разі наявності відповідної огорожі потерпіла максимум би вдарилася грудною клітиною, але ніяк би не отримала ті травми про які йдеться в матеріалах слідства.
Отже, це визнано, і МЕХАНІКА, який випустив на маршрут автобус, «технічний стан, обладнання або комплектність якого не відповідала вимогам правил і стандартів, що стосуються убезпечення дорожнього руху», ПРИТЯГЛИ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, але не до кримінальної, як це мало би бути згідно статті 287 ч.2. Це ж саме мало стосуватися і водія маршрутки. Адміністративна відповідальність веде максимум до невеликого штрафу.
А Морозова при цьому чомусь притягують до кримінальної відповідальності. І ця огорожа – це лише один, очевидний для всіх фактор. Там ще багато питань, на які б мали відповісти незалежні професійні експертизи, в яких нам відмовляють як слідчій Шматко, так і слідча суддя Черкасенко.
І ось головне. Експертизи, які вже проводилися, НЕ МОГЛИ ВЗЯТИ ДО УВАГИ НЕНАЛЕЖНИЙ СТАН ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ, адже слідчій НЕ НАДАВ ЇМ ані цієї інформації, ані речового доказу – автобусу, який за ці місяці було змінено, в порушення усіх правил. Навпаки, він ЧІТКО ВКАЗУВАВ, ЩО ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ ТЕХНІЧНО СПРАВНИЙ, і слідчій з прокурором досі ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ НАДАВАТИ ЙОГО ЕКСПЕРТАМ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ НА ПРЕДМЕТ ТЕХНІЧНОЇ СПРАВНОСТІ.
Там ще багато всього цікавого буде з’являтися. Наприклад, автотехнічна експертиза, яка нібито будувалася на свідченнях «свідків», прийшла до висновку, що маршрутка рухалася зі швидкість 32-33 км/годину (постановою слідчого взагалі було задано інформацію про 40 км/годину), а нібито я, знов таки з показу свідків під час слідчого експерименту - зі швидкість 28 км/годину. Тобто УВАГА: ВИХОДИТЬ, ЩО Я РУХАВСЯ ДО ДУЗІ І ОБГАНЯВ АВТОБУС, НА ЗНАЧНО МЕНШІЙ ШВИДКОСТІ, НІЖ У АВТОБУСА.
Судячи з темпів, якими наші «правоохоронці» дружно йдуть жорсто бєспрєдєльним шляхом, мені в будь-який момент висунуть звинувачення і передадуть справу в суд. Битва триває. Правда все одно сильніша, хто б там що собі не думав. Дякую всім, хто підтримує.

Підготував до публікації
Льоха ЗЛИЙ,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг
Фото – Юлій МОРОЗОВ

Добавить комментарий