1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Похоже, выборы 27 марта таки состоятся в Кривом Роге... Иначе как объяснить тот факт, что в Кривом Роге появились биллборды с сомнительной рекламой «Самопомощи»...

2801 1

Как утверждает председатель городской организации «Самопомощи» Юрий Милобог, они не имеют никакого отношения к такой «политической рекламе». Юрий Валериевич также сообщил, что данные технологии черного пиара уже опробованы на выборах в Донецкой и Луганской областях, а теперь перекочевали в Кривой Рог.
Неужели теперь, спустя два года после Революции достоинства, в Украине остались те, кто боится прихода мифических «бендеровцев», кто верит в то, что жители Западной Украины мечтают захватить власть в Кривом Роге, поработить всех рускоязычных? Так мы можем дожить до тех времен, когда на наших улицах появятся биллборды с фотографиями мальчиков, «распятых» жителями Галиччины в Кривом Роге... Потому что все новые отвратительные биллборды появляются в Кривом Роге, а прокуратура и СБУ не видят их в упор...

Юрий ПОТУПЧИК,
специально для рубрики
Новости Кривого Рога
сайта Весь Кривой Рог

 

А вот что написали в самой Галичине об этом...

Брудні технології під час виборів не є новиною для України. Проте особливої уваги заслуговують випадки, коли йдеться про розпалювання ворожнечі між Заходом і Сходом країни. Нацьковування «східняків» та «західняків» одне на одного становило завдання політичної «еліти» України впродовж 20 років (за принципом «розділяй і володарюй») і уможливило агресію Росії проти України. Проте й наприкінці другого року війни її призвідники продовжують згубну й цинічну ідеологічну диверсію.

Приводом говорити про це став зміст зовнішньої реклами, що з’явилася днями в Кривому Розі. Як відомо, там йде боротьба за крісло мера між кандидатами від «Самопомочі» та «Опозиційного блоку». В ході цієї боротьби противники «Самопомочі» вдалися до провокації, обвішавши місто біл-бордами від імені «Об’єднання «Самопоміч».

Проаналізуймо очевидні та приховані маніпулятивні технології, що закладені до даного меседжу.

1. Маргіналізація, тобто регіональна (галицька) презентація партії «Самопоміч». Об’єднання представлено як нібито західноукраїнську, а не всеукраїнську політичну силу.

2. Іншування (othering), тобто ствердження принципової відмінності між Західною та Східною Україною. Це зроблено за допомогою виокремлення окремої галицької політики. Виявляється, існує якийсь окремий «галичанський порядок», який, можливо, є нормальним для Галичини, але неприродним і чужим для Дніпропетровщини (решти України?).

3. Конкретизація націоналістичного змісту даної політики через ототожнення «Самопомочі» з праворадикальними силами.

Наведений на біл-борді лозунг є перифразом відомого прислів’я про Степана Бандеру, використовувати який в агітації «Самопомочі» немає жодних підстав. Проте за рахунок (хибного) засновку 1 («Самопоміч» – галицька партія) і не озвученого тут, але пропагованого на Сході України (хибного) засновку 2 (всі галицькі партії – націоналістичні) складається такий собі силогізм з «логічним» висновком: Самопоміч – націоналістична (бандерівська) партія.

4. Натяк на фашистський зміст даної політики через алюзію до «Нового порядку» Гітлера. Як відомо, цим висловом іменували окупаційну політику нацистів на окупованих територіях під час Другої світової війни, тому вжиття слова «порядок» непрямо відсилає ще й до даного пласту сенсів.

5. Демонізація галичан. Адекватним словом в аналізованому вислові мав би бути прикметник «галицький». Галичина – галицький порядок. Вжиття слова «галичанський» відсилає не до Галичини, а до галичан. В світлі тези 4 дане формулювання надає даному уявному «порядку» додаткового волюнтаризму, імпліцитно «включаючи» сумнозвісну платівку про галичан – посіпак нацистів.

6. Ствердження прихованої загрози насильства. Стверджується, що галичани, приїхавши з Галичини, начебто будуть наводити в Кривому Розі свій «галичанський порядок». Тож, якщо раптом хтось буде незадоволений цим порядком, то (ми попередили!) варто бути готовими до насильства.

Отже, підбиймо підсумки.

Праворадикальні націоналісти з Галичини (бандерівці) приїдуть у Кривий Ріг і в насильницький спосіб встановлять у місті свій порядок. Нічого не нагадує?

Мені, як колишньому донеччанинові, дуже сильно нагадує. Тобто меседж обернено в іншу форму, але сенс залишається той самий, який використали два роки тому, мобілізуючи донеччан та луганчан в «ополченці»: до нас їдуть «бендеравци» та «правасєкі». Рятуймося!

Остальное додумайте сами, як казав класик.

Сергій Стуканов

Добавить комментарий