1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

09090909гг88877чанные файлыРобоча група, створена за ініціативою керівника області Валентина Резніченко, перевірила міжміські та приміські маршрутки на Дніпропетровському автовокзалі. Фахівці кажуть — порушення є, але набагато менше, ніж під час перших перевірок.

Про це повідомляють в прес-службі Дніпропетровської ОДА.

До робочої групи увійшли представники Дніпропетровської облдержадміністрації, Державтоінспекції та Укртрансінспекції.

«ДАІ перевіряє технічний стан транспорту. Укртрансінспекція - документи. ОДА - якість надання послуг», - розповів заступник начальника управління інфраструктури Дніпропетровської ОДА Дмитро Шикаловскій.

Він підкреслив - завдання перевірок, не покарати маршрутників, а поліпшити якість послуг.

«Наше управління тісно працює з керівниками компаній - перевізників. Пояснюємо їм, що потрібно зробити, щоб виправити недоліки», - зазначив Дмитро Шикаловскій.

За його словами, результати перевірок видно вже зараз.

«Ми робимо такі виїзди з 17 серпня. Спочатку стикалися з кричущою кількістю порушень. Сьогодні їх стало набагато менше», - каже заступник начальника управління інфраструктури Дніпропетровської ОДА.

Разом з тим комісія виявляє деякі порушення.

Так, у мікроавтобуса «Дніпропетровськ-Лозуватка» зламані двері аварійного виходу.

«Зсередини не відкривається. Оформляємо на водія протокол, штраф 680 грн», - зазначив представник ДАІ, старший лейтенант Костянтин Дьомін.

У маршрутки «Дніпропетровськ – Царичанка» виявилось неробочим стоянкове гальмо.

«Без ручника їздити ні в якому разі не можна. Навіть при зупинці на невеликому підйомі, без ручника машина може рушити з місця. Люди постраждають. Так що цей автобус сьогодні на рейс не вийде», - пояснив Костянтин Дьомін.

Деякі водії під час перевірки зійшли з маршрутів і не приїхали за своїми пасажирами.

«По всім порушенням направимо претензії. Якщо протягом 10-денного терміну вони ситуацію не виправлять, будемо знімати з маршрутів. Керівник області Валентин Резніченко поставив завдання у тримісячний строк навести порядок у перевезеннях та особисто контролює це питання. Якість послуг повинна повністю задовольняти пасажирів», - резюмував Дмитро Шикаловскій.

Державтоінспекція нагадує перевізникам, що пасажири ввіряють свої життя водію, і сподіваються на те, що безпечно дістануться пункту призначення, а зробити це можливо найелементарнішим – вимогливістю і належним почуттям відповідальності. Закликаємо керівників автопідприємств вживати дисциплінарні заходи до водіїв - порушників, посилити контроль та провести відповідну роботу щодо неухильного дотримання вимог законодавства в сфері пасажирських перевезень.

Информация с сайта "Первый Криворожский"

 

Добавить комментарий