Зелена планета
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Платників податків Кривого Рогу інформує Криворізьке північне управління ГУ ДФС, станом на 18.02.18р. – Право зареєструватись платником єдиного податку четвертої групи у новоутвореної юридичної особи виникає з наступного року... Протягом звітного року дитині виповнилось 18 років: право батьків на застосування ПСП... Договір про спільну діяльність без створення юрособи: реєстрація платником акцизного податку... Новий сервіс «Електронного кабінету»: автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами...

180219 4 min

Для отримання податкової знижки за 2018 рік декларація про майновий стан і доходи подається за оновленою формою
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 19.12.2018 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 01.11.2018 № 866 (далі – Наказ № 866), яким затверджено Зміни до Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Інструкція), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 (далі – Наказ № 859), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за № 1298/27743 із змінами.
Зокрема, в абзаці другому п. п. 1 п. 5 розділу III Інструкції враховані зміни, внесені Законом України від 03 липня 2018 року № 2477-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України» до п. п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України, відповідно до яких розширено перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки.
Так, витрати у вигляді суми коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів освіти, крім витрат понесених на здобуття професійної-технічної або вищої освіти, доповнено витратами на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти.
Отже, з 2019 року платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) може скористатись правом на податкову знижку шляхом зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного 2018 податкового року на суму фактично здійснених ним витрат у вигляді суми коштів, сплачених платником ПДФО на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, підтверджені відповідними документами.
При цьому декларація про майновий стан і доходи подається до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник ПДФО до 31 грудня 2019 року (включно) за звітний 2018 податковий рік.
Довідково: Наказ № 866 опубліковано 18.12.2018 в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України» № 97.

Несвоєчасно зареєстрована ПН в ЄРПН: порядок врахування сум ПДВ у реєстраційній сумі
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що показник ∑Перевищ є складовою формули, за якою обраховується сума ПДВ, на яку платник ПДВ має право зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкові накладні та/або розрахунки коригування (далі – реєстраційна сума).
Норма визначена п. 200¹. 3 ст. 200¹ Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
∑Перевищ – загальна сума перевищення податкових зобов’язань, зазначених платником ПДВ у поданих податкових деклараціях з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них, над сумою ПДВ, що міститься в складених таким платником податкових накладних (далі – ПН) та розрахунках коригування до таких податкових накладних (далі – РК), зареєстрованих в ЄРПН, яка визначається як різниця між:
сумами податкових зобов’язань за операціями з постачання товарів (послуг) та отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, та їх подальшого коригування згідно із ст. 192 ПКУ, задекларованими платником ПДВ у податкових деклараціях з ПДВ з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них,
та сумами ПДВ, зазначеними платником ПДВ в ПН, що складені за такими операціями (в тому числі ПН, які не видаються отримувачу, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України), та РК до них, зареєстрованих у ЄРПН.
Показник ∑Перевищ розраховується Державною фіскальною службою України автоматично після прийняття звітності від платника ПДВ, та при обрахунку позитивного значення вказаного показника на таке значення зменшується реєстраційна сума такого платника.
Отже, якщо платник ПДВ своєчасно не зареєстрував в ЄРПН ПН та відповідно не зменшив реєстраційну суму на суму ПДВ, зазначену в таких ПН, то після подання звітності з ПДВ за відповідний звітний період, в якій задекларовано податкові зобов’язання з ПДВ, що визначені у ПН, які не зареєстровані в ЄРПН, реєстраційна сума платника ПДВ зменшується на суму ПДВ, зазначену у ПН, які своєчасно не зареєстровані в ЄРПН.
Після реєстрації таких ПН в ЄРПН в системі електронного адміністрування ПДВ автоматично відбувається перерахунок показника ∑Перевищ за звітний період, в якому було складено таку ПН, та розрахункової суми (∑Накл) з урахуванням сум ПДВ, зазначених у таких ПН.

Право зареєструватись платником єдиного податку четвертої групи у новоутвореної юридичної особи виникає з наступного року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що новоутворені сільськогосподарські товаровиробники – юридичні особи можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи з наступного року, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік, дорівнює або перевищує 75 відсотків (п. п. 291.4.7 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
При цьому згідно з абзацом другим п. 294.2 ст. 294 ПКУ попередній податковий (звітний) рік для новоутворених сільськогосподарських товаровиробників – юридичних осіб – період з дня державної реєстрації до 31 грудня того ж року.

Бюджетне відшкодування надається і у разі анулювання реєстрації платника ПДВ
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що у разі якщо платник ПДВ, реєстрація якого анулюється, має податкові зобов’язання за результатами останнього податкового періоду, така сума ПДВ враховується в суму зменшення бюджетного відшкодування, а у разі його відсутності у строки, визначені Податковим кодексом України (далі – ПКУ), платник ПДВ зобов’язаний погасити суму податкових зобов’язань або податкового боргу з ПДВ, що виникли до такого анулювання, за їх наявності, незалежно від того, залишатиметься така особа зареєстрованою як платник ПДВ на день сплати такої суми ПДВ, чи ні.
Норми визначені п. п. 184.8 ст.184 ПКУ.
У разі якщо за результатами останнього податкового періоду особа має право на отримання бюджетного відшкодування, таке відшкодування надається протягом строків, визначених розділом V «Податок на додану вартість» ПКУ, незалежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстрованою як платник ПДВ на дату отримання такого бюджетного відшкодування, чи ні (п. 184.9 ст. 184 ПКУ).

Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України: справляння у 2019 році
ДФС України листом від 31.01.2019 № 3037/7/99-99-12-03-04-17 «Щодо справляння у 2019 році рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України» (далі – лист ДФС № 3037) надала рекомендації щодо справляння у 2019 році рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата) в умовах дії Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Порядок справляння Рентної плати регламентується ст. 254 розділу ІХ «Рентна плата» ПКУ.
Платниками Рентної плати є загальні користувачі радіочастотного ресурсу України, визначені законодавством про радіочастотний ресурс, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України в межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, ліцензії на мовлення та дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, отриманого на підставі договору з власником ліцензії на мовлення, дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою.
Ставки Рентної плати встановлено окремо для кожного виду користування радіочастотним ресурсом України у гривнях до одиниці виміру залежно від діапазону радіочастот та виду радіозв’язку (п. 254.4 ст. 254 ПКУ).
При цьому слід зазначити, що п. 4 розділу ХІХ «Прикінцеві положення» ПКУ встановлено, що Кабінет Міністрів України має щороку до 1 червня у разі необхідності вносити до Верховної Ради України проект закону про внесення змін до ПКУ щодо ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів цін виробників промислової продукції з Рентної плати.
Однак, відповідні зміни до ПКУ на 2019 рік не внесено, тому ставки Рентної плати залишаються на рівні 2018 року.
Порядок обчислення та сплати Рентної плати у 2019 році не змінився.
Податкові декларації з рентної плати з розрахунками, подаються платниками контролюючим органам до закінчення визначеного розділом ІІ «Адміністрування податків, зборів, платежів» ПКУ граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, що дорівнює місяцю (протягом 20 календарних днів) за місцем податкової реєстрації, а сплата податкових зобов’язань проводиться до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.
Форма Податкової декларації з рентної плати з розрахунком за користування радіочастотним ресурсом України, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 та зареєстрована Міністерством юстиції України 03.09.2015 за № 1051/27496 (із змінами і доповненнями).
Лист ДФС № 3037 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/73157.html

Протягом звітного року дитині виповнилось 18 років: право батьків на застосування ПСП
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
Норми визначені п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ)
Платник ПДФО, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років має право на ПСП у розмірі 100 відс. суми ПСП, визначеної п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2019 році – 960,50 грн), у розрахунку на кожну таку дитину (п. п. 169.1.2 п. 169.1 ст. 169 ПКУ).
Відповідно до п. п. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 ПКУ право на ПСП у розмірі, що дорівнює 150 відс. суми ПСП, визначеної п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2019 році – 1 440,75 грн), має право платник ПДФО який:
а) є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником – у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років;
б) утримує дитину-інваліда – у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років.
При цьому, ПСП, передбачена п. п. 169.1.2 та підпунктами «а», «б» п. п. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, надається до кінця року, в якому дитина досягає 18 років, а у разі її смерті до досягнення зазначеного віку – до кінця року, на який припадає смерть (п. п. 169.3.3 п. 169.3 ст. 169 ПКУ).

Договір про спільну діяльність без створення юрособи: реєстрація платником акцизного податку
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що перелік платників акцизного податку визначено п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Зокрема згідно з підпунктами 212.1.1 та 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 ПКУ платником акцизного податку є особа, яка виробляє підакцизні товари (продукцію) на митній території України, та особа, яка реалізує пальне.
Порядок реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального визначено розділом ІІ Порядку електронного адміністрування реалізації пального (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2016 року № 113 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального» із змінами.
Відповідно до п. 5 Порядку ДФС веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального. Включення осіб до реєстру платників, внесення змін до нього, виключення реєстру платників здійснюється засобами системи електронного адміністрування реалізації пального та контролюючими органами за основним місцем обліку особи як платника податків.
До реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, зокрема щодо договорів про спільну діяльність без утворення юридичної особи, включаються такі ідентифікаційні дані:
● назва договору;
● найменування уповноваженої особи;
● податковий номер, наданий такій особі при взятті на облік договору згідно з п. 63.6 ст. 63 та п. 64.6 ст. 64 ПКУ.
Реєстрація платника акцизного податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального» із змінами.
Отже, подання заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою № 1-АКП здійснюється юридичною особою, що є уповноваженою особою договору про спільну діяльність. Водночас, облік операцій з реалізації пального здійснюється за номером договору взятого на облік згідно з п. 63.6 ст. 63 та п. 64.6 ст. 64 ПКУ.

У січні платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів 5,5 млрд грн податкових і митних платежів та понад 1,15 млрд грн ЄСВ
У першому місяці 2019 року органами ДФС Дніпропетровської області забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням Дніпропетровського управління офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 5 млрд 505,6 млн гривень. Про це проінформувала в. о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
Так, до державного бюджету впродовж січня 2019 року спрямовано 3 млрд 562,5 млн грн, в тому числі Дніпропетровською митницею ДФС - 1 млрд 620,5 млн гривень.
Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 1 млрд 943,1 млн гривень. Це на 337,3 млн грн більше фактичних надходжень січня 2018 року. Надходження до місцевих бюджетів м.Дніпра складають майже 42 % надходжень по області. У січні 2019 року місцева казна обласного центру отримала від суб’єктів господарювання та громадян 814,8 млн грн, що на 106,9 млн грн, або на 15 % більше, ніж у відповідному періоді 2018 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 1 млрд 155,3 млн гривень. Порівняно з січнем 2018 роком надходження зросли на 238,3 млн гривень.

Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна подати в електронному вигляді
Для платників податку запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.
Подати запит на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Для цього в приватній частині Електронного кабінету платнику податків необхідно в меню “Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.
Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.
Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДФС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.
Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном:0 800 501 007.

Випадки за яких платник податків звільнений від подання декларації про майновий стан і доходи
Відповідно до п. 179.2 ст. 179 розділу IV Податкового кодексу України (далі – Кодекс) обов’язок платника податку з подання декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо платник податку отримував доходи:
 від податкових агентів, які згідно з розділу IV Кодексу не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
 лише від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених розділом IV Кодексу;
 від операцій продажу (обміну) майна, дарування в разі нотаріального посвідчення договорів, за якими був сплачений податок відповідно до розділу IV Кодексу;
 у вигляді об’єктів спадщини, які згідно з розділу IV Кодексу обкладаються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 Кодексу.
Окрім того, п. 179.4 ст.179 Кодексу визначає коло осіб, які звільняються від обов’язку подання податкової декларації.

Платники податку звільняються від обов’язку подання податкової декларації в таких випадках:
а) незалежно від виду й суми отриманих доходів платниками податку, які:
 є малолітніми/неповнолітніми чи недієздатними особами й водночас перебувають на повному утриманні інших осіб (у т.ч. батьків) і/або держави станом на кінець звітного податкового року;
 перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні чи ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання декларації;
 перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року;
 перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року;
б) у решті випадків, визначених розділом IV Кодексу.
Разом з тим, п. 179.6 ст. 179 Кодексу передбачено, що обов’язок щодо заповнення та подання податкової декларації від імені платника податку покладається, зокрема на батьків, опікуна або піклувальника - щодо доходів, отриманих малолітньою/неповнолітньою особою або особою, визнаною судом недієздатною.

Дніпропетровська митниця ДФС інформує
Здійснення митних формальностей щодо транспортних засобів відбувається таким чином.
1. 24:00 22 лютого 2019 року закінчується період дії перехідних положень Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів із застосуванням коефіцієнта 0,5.
З 00:00 23 лютого 2019 року акцизний податок стягується у повному обсязі.
2. Оформити легковий транспортний засіб із застосуванням коефіцієнта 0,5 по оподаткуванню акцизним податком громадянин:
ЗМОЖЕ:
- якщо до 22.02.2019 (включно) подана з метою оформлення транспортного засобу для вільного обігу та прийнята митницею електронна митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа, по якій відсутні зауваження (наявні необхідні документи, достатня сума коштів тощо);
НЕ ЗМОЖЕ:
- якщо до 22.02.2019 (включно) оформлено картку відмови чи відкликано митну декларацію і відсутня можливість (у тому числі недостатньо часу) для подання декларантом і прийняття митницею нової митної декларації, по якій відсутні зауваження і транспортний засіб може бути оформлено у вільний обіг;
- якщо станом на 22.02.2019 транспортний засіб заїхав або перебуває в пункті пропуску через державний кордон України та оформлюється чи очікується оформлення попередньої митної декларації.

Про зміни до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств
ДФС україни повідомила, що 14 грудня 2018 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 19.10.2018 № 842 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 листопада 2018 року за № 1303/32755 (далі – наказ № 842).
Наказ № 842 виданий з метою реалізації положень законів України від 07 листопада 2017 року № 2176 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної підтримки кінематографії в Україні» та від 07 грудня 2017 року № 2245 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», які набули чинності з 01.01.2018.
Звертаємо увагу, що листом ДФС України від 04.01.2019 № 357/7/99-99-15-02-01-17 надано роз’яснення щодо внесених змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який розміщено за посиланням: http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi-dps/363081.html
Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/366298.html

Декларування доходів: в «Електронному кабінеті» запроваджено сервіс для заповнення декларації
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2018 року.
З метою підвищення якості обслуговування платників податків та спрощення процедури подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) ДФС запроваджено новий сервіс в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення Декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Реєстр) та відомостей про об’єкти нерухомого чи рухомого майна.
Скористатися зазначеним сервісом можуть фізичні особи, які відповідно до законодавства зобов’язані подати річну податкову Декларацію, а також особи, які мають право подати Декларацію з метою отримання податкової знижки, та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльністю.
Щоб подати Декларацію в електронному вигляді з використанням сервісу автоматичного часткового заповнення, слід завчасно подбати про отримання особистого електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (далі – АЦСК). З переліком АЦСК можна ознайомитися у відкритій частині «Електронного кабінету».
Слід зауважити, що інформація з Реєстру, на підставі якої автоматично заповнюється Декларація, може бути не повною, оскільки у Реєстрі не відображаються дані щодо доходів, отриманих від фізичних осіб та іноземні доходи. Тому при заповненні Декларації будь-яке значення можна відкоригувати в ручному режимі.
Заповнення Декларації в «Електронному кабінеті» надає можливість:
► мінімізувати помилки при заповненні Декларації;
► до Декларації, у разі необхідності, надати копії документів, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку;
► скоротити час і витрати на подання звітності.

Про коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства за обліковою ставкою Національного банку України
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України листом від 31.01.2019 № 3041/7/99-99-12-03-04-17 «Про коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства за обліковою ставкою Національного банку України» (далі – лист № 3041) проінформувала про величину коефіцієнта рентабельності гірничих підприємств, що порушили строк регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр.
Розрахункова вартість товарної продукції гірничого підприємства визначається як сума витрат, обчислених згідно з підпунктами 252.11 – 252.15 ст. 252 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), та прибутку як алгебраїчного добутку вказаних витрат та коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, обчисленого у матеріалах геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр, затверджених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (п. 252.16 ст. 252 ПКУ).
У випадку порушення гірничими підприємствами строку регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр передбачено застосування коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що дорівнює трикратному розміру облікової ставки Національного банку України (далі – облікова ставка НБУ).
У ІV кварталі 2018 року діяла одна облікова ставка НБУ – 18 відс., затверджена рішеннями Правління Національного банку України від 06.09.2018 № 593-рш, від 25.10.2018 № 714-рш та від 13.12.2018 № 834-рш.
ДФС, базуючись на принципі рівномірності, обчислила розмір середньозваженої облікової ставки НБУ для визначення коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства для розрахунку величини податкового зобов’язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.
Тривалість дії облікової ставки: НБУ 18 відс. – 92 дні (01.10.2018 – 31.12.2018).
Таким чином, для обчислення податкових зобов’язань з рентної плати середньозважена облікова ставка НБУ за ІV квартал 2018 року відповідає 18 відсоткам.
Отже, платники рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин, які порушили строк регулярної геолого-економічнї оцінки запасів корисних копалин у межах ділянок надр, на які їм надано спеціальні дозволи на користування надрами, обчислюють податкові зобов’язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за ІV квартал 2018 року із застосуванням коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства у розмірі 54 відс. – трикратному розмірі середньозваженої облікової ставки НБУ.
Лист № 3041 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/73159.html

Новий сервіс «Електронного кабінету»: автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами
ДФС України повідомила, що в «Електронному кабінеті» для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.
Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):
► скоротити час при заповненні платіжних документів;
► мінімізувати помилки при заповненні;
► сплатити податки.
Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини «Електронного кабінету» обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.
Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.
Звертаємо увагу, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.
Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань щодо користування «Електронним кабінетом», платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/366684.html

За перший місяць деклараційної кампанії платники Дніпропетровщини задекларували за 2018 рік доходів майже на 200 млн гривень
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що що з початку року стартувала кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2018 року.
За місяць деклараційної кампанії громадянами Дніпропетровської області та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, подано 1576 декларацій про майновий стан і доходи за 2018 рік, що на 468 декларації більше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомила заступник начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.
Загальна сума доходів, що вказана в деклараціях – 181,8 млн грн, що на 91,3 млн грн більше, ніж минулого року. При цьому, до сплати в бюджет нараховано 2,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 0,9 млн грн більше, ніж у 2018 році та 0,6 млн грн військового збору, що на 0,18 млн грн більше минулого року.
Доходи у сумі понад 1 мільйон гривень задекларував 11 мешканеців Дніпропетровщини. Сума задекларованого ним доходу склала 96,6 млн гривень. Сума податку на доходи фізичних осіб до сплати складає 0,57 млн грн, сума військового збору до сплати складає 0,1 млн гривень.
Основними декларантами з початку 2019 року є громадяни, які задекларували наступні види доходів:
- 31,7 млн грн – доходи, отримані від прийняття спадщини (223 декларації);
- 17,2 млн грн – доходи від продажу (обміну) рухомого та нерухомого майна (58 декларацій);
- 3,6 млн грн – іноземні доходи (7 декларацій).
Разом з тим, 312 мешканців Дніпропетровщини надали декларацію з метою скористатися правом на податкову знижку, сума податку на на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету, складає 0,7 млн гривень.
Нагадуємо, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна подати в електронному вигляді
ДФС України повідомила, що для платників податку запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.
Подати запит на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Для цього у приватній частині Електронного кабінету платнику податків необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.
Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.
Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДФС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.
Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.
Інформація розміщена на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/366765.html

Криворізьке північне управління за повідомленням ГУ ДФС у Дніпропетровській області
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг

Додати коментар


✅ Рейтинг українських казино онлайн з ліцензією КРАІЛ. Найкращі бонуси та фриспіни для нових гравців!