1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Як повідомляє лідер місцевої «Свободи» Тетяна СОЛОВЙОВА, активісти «не просто так» заблокували в Кривому Розі тролейбусне депо №1. Хто насправді є провокатором в питанні роботи громадського транспорту міста?

Попередня публікація - Не ждите троллейбуса в северной части Кривого Рога – активисты не выпускают троллейбусы из депо №1

Тетяна не коротко розповіла про роботу КП «Міський тролейбус»...

Хто з автомобілістів їздить в Кривому Розі без спідометра у власному авто? А хто з несправними гальмами? Ще цікаво, хто взимку їздить не просто на літній резині, а на абсолютно «голій» (без протектора)? Може хтось спокійно терпить перекошену підлогу? Чи спокійно користується кермом, котре час від часу не розвертає колеса?
Кому з пасажирів тролейбусів подобається задування снігу через люк чи двері? Чи регулярне легеньке биття струмом при заході чи виході з машини?
В якому ще місті ремонтують тролейбуси без інструментів, без наявності нових деталей, на заміну зламаних? Та чекають техпідтримку (типу евакуатора) більше 9 годин без права вийти з автомобіля?

- По всім питанням раджу проконсультуватися у пана Катриченка (заступника Вілкула з питань благоустрою), пана Сиротюка (начальника управління відділу транспорту міськвиконкома) та пана Приходька (директора КП «Міський тролейбус»), бо вони в усі сурми сурмлять, що такий стан тролейбусів є нормальним, і не заважає безпечному перевезенню пасажирів, - повідомляє свободівка.

Чи не соромно керівництву мерії, що одне з найбагатших міст України (за показниками профіциту бюджету), має ледь не найстаріший рухомий склад транспортних засобів у своєму комунальному підприємстві (близько 70% тролейбусів - більше 25 років) і ледь не найменшу кількість тролейбусів у відношенні до населення міста.
Кривий Ріг - 78 тролейбусів на 630 тис. населення.
Вінниця - 164 тролейбуси на 372 тис. населення.
Полтава - 62 тролейбуси на 292 тис. населення.

Про цю проблем свободівці говорили ще в 2015 році, коли КП «Міський тролейбус» закупило зупиночні таблоїди та GPS навігатори для машин, замість того, аби якісно ремонтувати свій рухомий склад. Правда ж круто вже третій рік бачити на табло, що твій тролейбус буде через півтори години, а то й увечері?

- І про блокування: ми не перешкоджали виїзду технічно справних тролейбусів, але, як виявили поліціянти разом зі своїм експертом, в ДЕПО не було жодної машини, яка мала б право виїхати на дорогу. На вимогу активістів випустити усі справні машини, директор КП після перевірки відповів, що таких в ДЕПО немає. То виходить РАНКОВЕ ПЕРЕВЕЗЕННЯ пасажирів було ЗІРВАНЕ ДИРЕКТОРОМ КП «Міський тролейбус» Приходьком О., що систематично розвалював комунальне підприємство і чхав на всі закони і безпеку криворіжців?! – запитує Тетяна СОЛОВЙОВА.

P.s. Цитата з розмови з директором КП «Міський тролейбус»:
- Як тролейбус може їздити без спідометра?
– «Так він так вже 10 років їздить!

За внутрішньою інформацією від профспілок, в тролейбусному депо №1 після пікетування вже на всіх тролейбусах замінили шини на новесеньки, і вже встановлюють новенькі спідометри.
У той же час, тролейбус у Довгинцівському районі по слизькій дорозі потрапляє в аварію. Ця машина з депо №2. І його треба пікетувати, аби й там нарешті взялись за хоча б нормальний ремонт і обслуговування тролейбусів?

Підготував до публікації
Інокентій РЕЙДЕР,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг
Фото – Свобода – Кривий Ріг

Добавить комментарий