На главную

Про омріяне відкриття станції швидкісного ШПФ в Кривому Розі розповіла і Людмила Бурман

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Голова фракції Самопомочі в міськраді Людмила БУРМАН розповіла про виїзну нараду Робочої комісії по відкриттю для пасажирів станції швидкісного трамваю ШПФ

По темі - Скоро ли откроют? Специальная комиссия осмотрела законсервированную станцию скоростного «ШПФ» в Кривом Роге

Комісія з’ясовувала обставини, пов’язані з недобудованою станцією швидкісного трамваю «Вовнопрядильна».
Неочікуваним бонусом за перебування на крижаному вітрі стала розповідь очевидця, безпосереднього учасника і, власне, керівника будівництва криворізького «метра» зразка початку 2000-х.

Як добре відомо криворіжцям, продовженням будівництва лінії швидкісного трамваю ми завдячуємо Даніличу (президенту Кучмі – прим. ред.) Однак для мене було одкровенням, що багатомільйонні державні транші індустріальним гігантам надаються впродовж однієї з передвиборчих президентських ночей і освоюються упродовж наступних 58 діб зусиллями майже 3 тис. робітників з Дніпропетровщини і суміжних областей.
Без затвердженого проекту будівництва, під чесне слово керівника. Із накритими столами для робітників і перших пасажирів. Звісно, можна трохи позудіти про законність рішень, однак завдяки повторним президентським амбіціям одних інші отримали стратегічно важливий об’єкт транспортної інфраструктури.

А «Вовнопрядильна» на цей час являє доволі сумне видовище із заіржавленими хлапаючими на вітрі металевими конструкціями, монолітними бетонними плитами з цементними вищербинами між ними і т.п. Найбільш проблематично те, що більш пристойний та, відповідно, менш затратний у реконструкції вихід – у напрямку Індустріального. А ось напрям ШПФ залишається ізольованим від облаштованого виходу.

Присутні на виїзному засіданні представники профільних виконкомівських відділів отримали завдання організувати проведення експертизи будівель і споруд та визначення вартості відновлювальних робіт.
Паралельно будуть вивчатися питання:
- роботи наземного автомобільного транспорту в напрямку від КЦРЗ до Криворізького навчально-виробничого центру, де навчаються близько 150 дітей;
- вартість ямкового (капітального) ремонту основної дороги, об’їзної дороги та «перемичок»;
- вартість встановлення світлофорів; можливість переселення навчального закладу в інше приміщення тощо.

Більш детальну інформацію голова робочої групи, він же секретар міськради Сергій МАЛЯРЕНКО, повідомить на пленарному засіданні 26 квітня.

Підготував до публікації
Інокентій РЕЙДЕР,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг
Фото – ФБ-сторінка Людмила БУРМАН

Комментарии   

+1 #1 кеп 20.04.2017 12:07
самый разумный вариант - станцию демонтировать, металлоконструкции сдать на металлолом и б\у кирпич и построить на ее месте легкую конструкцию по типу как на "мiськой лiкарне". никому этот колосс посреди полей не нужен. только больные мозги советских архитекторов могли такое наконструировать.
Цитировать

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить