1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Депутаты Криворожского горсовета от "Силы людей" нашли огромные "дыры" в официальных документах!

100 3310

ПРО БЮДЖЕТ КРИВОГО РОГУ

Наші експерти, на жаль, фактично не мали часу на серйозний аналіз бюджету, який вже завтра буде приймати міськрада, адже Опоблок, який досі контролює всі процеси у виконкомі і міськраді, не дає нам законних 20 днів на вивчення бюджету. Але навіть поверховий аналіз лишає по собі купу питань. Ось лише деякі з них.

1. Цифри пояснювальної записки не б’ються з додатками. Приклад: Записка (стор. 6): На «Освіту» - 1 296,7 млн. грн Згідно Додатку 3 - 1 211 371 267,00 Різниця: - 85,4 мільйони. Або: Згідно додатку 6: газифікація вул. 23 Лютого: 1 070 099,00 грн. Записка (стор. 15): газифікація вулиці 23 Лютого – 965,2 тис. грн. Різниця: 105 тис. грн. І це лише поверхневе порівняння, без аудиту, оцінки об’єктів, цін, кошторисів і т. д.

2. КРЕДИТУВАННЯ. Згідно Пояснювальної Записки і Проекту Бюджету – заплановано усього 17 700 грн. Але на компенсацію відсотків за «енергоефективними кредитами» - нуль, хоча ДніпрОДА погодила порядок відшкодування: http://34.ua/…/61429--vlasti-budut-chastichno-kompensirova…/

3. Ніби-то має обнадіювати наступний рік батьків школярів: згідно з проектом бюджету їм не доведеться більше здавати на ремонти, миючі засоби, «проектор у клас» та інше. Дослівно: «У 2016 році до спеціального фонду планується отримати власних надходжень бюджетних установ у сумі 73,3 млн. грн., які передбачено направити на придбання продуктів харчування, миючих засобів, посуду, м’якого інвентарю, проведення поточних ремонтів тощо. За рахунок коштів бюджету розвитку планується обсяг капітальних видатків у сумі 12,0 млн. грн., в тому числі: - придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 0,8 млн. грн.; - капітальний ремонт інших об’єктів – 11,2 млн. грн. (заміна вікон на енергозберігаючі – 6,2 млн. грн.; капітальний ремонт будівель і спортивних залів установ та закладів освіти – 5,0 млн. грн.)… Видатки на медикаменти та перев’язувальні матеріали розраховані по потребі у сумі 168,4 тис. грн.» І все ж, вважаємо, що за збереження старої системи фінансування шкіл це збільшення фінансування не дасть очікуваних результатів. Система лишається повільною і непрозорою.

4. Сторінка 15: На розробку нормативів питного водопостачання – 0,2 млн. грн. Тобто 200 000 грн планується комусь у аутсорсі заплатити за розробку нормативів, якою займається КривбасВодоКанал.

5. Сторінка 14: На озеленення міста – 10,0 млн. грн. Два запитання по суті: 1) За ліквідацію аварійних дерев громадяни платять через ЖКХ. Навіщо стільки виділяти коштів з кишень тих же громадян? І куди вивозять деревину? Чи бува не на виготовлення пелетів приватними фірмами? Доцільно було би Міськраді перейняти досвід, як поратися з листям і деревиною цивілізовано: 2) Якщо планується висадка дерев, то за якою ціною, де і скільки? І чому тоді є інший рядок зі сторінки 19: «у сфері охорони природних рослинних ресурсів на заходи щодо озеленення території міста – 16,1 млн. грн.» Слід зазначити, що у додатках цих рядків немає. Так за які 26 мільйонів ми голосуємо?

6. Дороги: «Планується виділити для розвитку та безпеки дорожнього руху в місті на вулично-дорожню мережу - 183,6 млн. грн. (з них за рахунок загального фонду – 158,6 млн. грн.), що більше проти затвердженого показника минулого року на 54,3 млн. грн. Кошти планується спрямувати на: - проведення поточного ремонту доріг – 148,1 млн. грн. (загальний фонд); - утримання доріг – 35,0 млн. грн. (загальний фонд); - проведення капітального ремонту доріг у сумі 0,5 млн. грн. (за рахунок бюджету розвитку спеціального фонду)». Тобто 183 мільйони на «ямковий ремонт», і лише 500 000 грн – на нові дороги? Це не є розвиток безпеки. Бо за максимум півроку зі 183 мільйонів знов залишаться дірки. Більше сенсу має підвищений контроль якості і дотримання технічних вимог під час ремонту доріг з бюджетом 50/50, тобто половина на поточні ремонти і утримання, половина – на капітальні ремонти. Звісно, все це повинно проходити у літню пору, за сухої ясної погоди.

7. Інновації: Бюджет-2016 прагне бути революційним та інноваційним! Адже на «розробку та погодження випробувань тролейбуса з автономним ходом – 195,0тис. грн. (це за існування купи типових проектів); А також - придбання і наладку комплекту обладнання (тягового перетворювача з системою керування тяговим двигуном постійного струму без рекуперації і дизель-генераторної установки) для КП «Міський тролейбус» - 10,0 млн. грн.» Раніше про це могли читати у ЗМІ: https://1kr.ua/news-21090.html Але там вартість у 5 разів менша. Та доцільності подібного експерименту немає. Бо за ці гроші можна придбати рейсовий автобус, і не один. Обирайте: http://autoline.com.ua/new/avtobusy--c5.html Тим паче, що придбання автобусів – це давня обіцянка колишнього мера: «Первый пункт Программы – «Уютный город». Он включает в себя продолжение системного ремонта и строительства дорог, реконструкцию внутриквартальных дорог в ближайшие 5 лет. Возрождение городского коммунального транспорта, закупку 30 новых автобусов большой вместимости».
На цьому поверхневий аналіз можна було би закінчити, якби не

8. АЕРОПОРТ. Задля фінансової підтримки та розвитку комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» передбачаються кошти в сумі 10,4 млн. грн., з них на виплату заробітної плати - 8,9 млн. грн., маркування покриття аеродрому - 96,8 тис. грн., на оплату електроенергії - 0,4 млн. грн. та капітальні видатки – 1,0 млн. грн. Розклад «дуже насичений»: Тобто, за умови «закритого неба» за Москвою, аеропорт слугує просто для нечастих рейсів до Києва. А судячи з розкладу, він взагалі давно не працює для пасажирських рейсів: http://airport.at.ua/…/online_tablo_aeroport_krivoy_rog/0-36 То навіщо витрачати майже 10,5 мільйонів на аеропорт, яким ніхто не користується? Чи не доцільніше його приватизувати, тобто виставити на продаж, а до того часу – просто «законсервувати»?

На останок – подивіться Додаток 3, рядок 153, і Ви зрозумієте, як прискіпливо вивчається та складається бюджет великого промислового міста: «Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим…»

----------------------------
Чи може СИЛА ЛЮДЕЙ Кривий Ріг вплинути на прийняття/неприйняття бюджету цього року чи на внесення серйозних змін до проекту? Судячи з того, як проходило попереднє обговорення цього питання в постійних комісіях – ні. І в міськраді, де Опоблок разом з екс-БЮТ (навіть не беручи до уваги екс-РПЛ) має 35 дисциплінованих голосів, проблем з прийняттям бюджету вони не матимуть. Але ми й не плекали ілюзій з цього приводу – працюємо далі, стаємо сильнішими, контролюємо видатки бюджету, розбудовуємо канали комунікації з широкими колами громадськості, робимо процеси більш прозорими і очевидними, вносимо пропозиції і шукаємо союзників. Ми прийшли надовго, і обов’язково докладемо всіх зусиль для серйозних позитивних змін в Кривому Розі.

Для тих, хто готовий вивчати бюджет докладно, ось всі документи по ньому, які ми отримали: http://www.ex.ua/126416364529

Андрій НЕМЧЕНКО

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить