1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Місто Кривий Ріг активно впроваджує заходи з реалізації Маркетингової стратегії

1712 19

Зокрема, 9 грудня 2015 року виконкомом міської ради на засіданні були погоджені маркетингові заходи на 2016-2017 роки.

Прикладом позитивної промоції міста може бути те, що в 2015 році місто відвідали 15 офіційних делегацій.

Так, 16 грудня в Кривому Розі з візитом перебував представник словацького міста Кошице Едуард Бураш (уповноважена особа з питань розвитку прикордонного роки співробітництва) з метою обговорення можливостей співпраці між Словаччиною та Україною і містом Кривим Рогом, зокрема.

З огляду на посилення процесу інтеграції України в ЄС, зростає і зацікавленість європейських країн до нашої країни та готовність до активної взаємодії.

Так, словацьке місто Кошице організовує "Дні України 2016" та Словацько-Український Інвестиційний Форум (26-28 квітня 2016 р). Очікується, що це стануть потужним майданчиком для налагодження зв'язків між економічними суб'єктами обох країн. Місто Кривий Ріг також отримало запрошення на участь у цих заходах.

У свою чергу, словацьким колегам з міста Кошице було запропоновано взяти участь у святкуваннях Дня Європи в Кривому Розі, які відбудуться у травні наступного року.

У зустрічі, що відбулася в КП "Інститут розвитку міста Кривого Рогу", представники виконкому Криворізької міської ради, комунальних підприємств міста та Едуард Бураш обговорили питання щодо:
- презентації потенціалу міста Кривого Рогу для розвитку промислового туризму та індустріального парку "Кривбас" на Інвестиційному Форумі;
- презентації культурних досягнень міста Кривого Рогу.

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить